PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiązanie umowy o pracę w trakcie wypowiedzenia

  • 1. Data: 2011-10-25 07:57:58
    Temat: Rozwiązanie umowy o pracę w trakcie wypowiedzenia
    Od: Mariano Italiano <m...@g...pl>

    Witam,
    może nie do końca jasno wyjaśniłem w tytule moje pytanie, ale temat jest
    następujący:
    - z końcem września złozyłem wypowiedzenie umowy o pracę z 3 miesięcznym
    okresem wypowiedzenia,
    - liczyłem, że w tym czasie będę przekazywał obowiązki itp,
    - nic takiego się nie dzieje - siedzę bezczynnie w domu (dotychczasowa
    praca w terenie) i zanudzam się na śmierć - do końca grudnia chyba
    zwariuję...,
    Pytanie:
    - czy mogę teraz złożyć inny dokument, który pozwoliłby mi na szybsze
    zakończenie tej męczarni?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    --
    Mariano