PracaGrupypl.praca.dyskusje › okres wypowiedzenia

  • 1. Data: 2011-10-31 20:05:12
    Temat: okres wypowiedzenia
    Od: "andrzej21" <...@...pl>

    W firmie X pracuje 8 miesiecy. Staz pracy w sumie ponad 10 lat. Umowa o
    prace na czas nieokreślony. Znalazlem lepsza prace i w zwiazku z tym mam
    pytanie - jaki okres wypowiedzenia mnie obowiazuje ?

  • 2. Data: 2011-10-31 22:15:51
    Temat: Re: okres wypowiedzenia
    Od: m0rt1 <mortician[REM.ME]@mud.pl>

    "andrzej21" <...@...pl> wrote:
    > W firmie X pracuje 8 miesiecy. Staz pracy w sumie ponad 10 lat. Umowa o
    > prace na czas nieokreślony. Znalazlem lepsza prace i w zwiazku z tym mam
    > pytanie - jaki okres wypowiedzenia mnie obowiazuje ?
    Wydaje mi się, ze 30 dni. Tu się liczy okres pracy u obecnego pracodawcy,
    chyba, ze cos sie zmienilo.

    Pozdr.,
    m0rT1

    --
    //a.k.a. Blazej

  • 3. Data: 2011-11-01 07:33:16
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    W dniu 2011-10-31 23:15, m0rt1 pisze:
    > Wydaje mi się, ze 30 dni. Tu się liczy okres pracy u obecnego pracodawcy,

    Nie 30 dni ale miesiąc. 30 dni to by było: składasz 15XI, pracujesz do
    14.XII.
    Miesiąc oznacza: składasz 15 XI, pracujesz ten (XI) i cały następny
    miesiąc (XII), czyli do 31.XII (liczy się pełen miesiąc od 1. nst.
    miesiąca).

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 4. Data: 2011-11-01 07:58:09
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Mon, 31 Oct 2011 22:15:51 +0000 (UTC), m0rt1 napisał(a):
    > Wydaje mi się, ze 30 dni. Tu się liczy okres pracy u obecnego pracodawcy,
    > chyba, ze cos sie zmienilo.

    Żeby być precyzyjnym: nie 30 dni, a 1 miesiąc.
    Ale zgadza się.

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 5. Data: 2011-11-01 11:20:32
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    On 2011-10-31 21:05, andrzej21 wrote:
    > W firmie X pracuje 8 miesiecy.

    I to się liczy - to znaczy staż pracy u tego pracodawcy (wraz z okresem
    wypowiedzenia).
    Więc jeżeli jutro (2 XI) złożysz wypowiedzenie to miesięczny okres
    wypowiedzenia kończy się ono 31 grudnia.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 6. Data: 2011-11-01 13:38:31
    Od: m0rt1 <mortician[REM.ME]@mud.pl>

    "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm> wrote:

> [...]
    > Miesiąc oznacza: składasz 15 XI, pracujesz ten (XI) i cały następny
    > miesiąc (XII), czyli do 31.XII (liczy się pełen miesiąc od 1. nst. miesiąca).

    ACK

    pozdr.,
    m0rT1

    --