PracaGrupypl.praca.dyskusje › świadectwo pracy

  • 1. Data: 2003-02-24 19:40:34
    Temat: świadectwo pracy
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

    Czy ktoś może wie jak mam wypisać pracownikowi świadectwo pracy ,gdy jest
    likwidacja zakładu z jakiego art. i czy muszę zachować okres wypowiedzenia .

    Dziękuje za pomoc

  • 2. Data: 2003-02-25 10:09:47
    Temat: Re: świadectwo pracy
    Od: s...@p...onet.pl

    > Czy ktoś może wie jak mam wypisać pracownikowi świadectwo pracy ,gdy jest
    > likwidacja zakładu z jakiego art. i czy muszę zachować okres wypowiedz

    Witam
    Patrz art 30 do 43 kp, zwróć uwagę na art.36 prim. art.41 prim oraz art.177 i
    196 kp wersja 2003 r.Możesz skrócić okres wypowiedzenia ale u niektórych osób
    będzie sie to wiązało z wypłatą odszkodowania - wsystko znajdziesz w cyt. art.
    kp.
    Od 01.01.2003 obowiązują nowe wzory świadectwa pracy .Wzór i sposob wypelniania
    znajdziesz w Dz. U. Nr 214 z 17 grudnia 2002 r., poz. 1809.Poczytaj będziesz
    wiedzieć na przyszłość.Pozdrawiam.