1. Data: 2003-02-24 17:18:14
Temat:Jakie dokumenty musze miec, aby sie zarejestrowac w Urzedzie Pracy?
Od:marcolphus <m...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakich zadaja dokumentow??? Na pewno swiadectwo pracy, dyplom ukonczenia uczelni,
dowod osobisty...
Cos jeszcze???

Pytam, zeby 2 razy nie jezdzic na darmo ;-)
--
== gry dodawane do czasopism ================ http://www.markolf.fr.pl ==
== http://members.tripod.com/markolf ======= marcolphus' discographies ==

2. Data: 2003-02-25 11:58:56
Od:"Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik marcolphus <m...@k...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@k...com.pl...
> [...]
uczelni, dowod osobisty...
> Cos jeszcze???
>
> Pytam, zeby 2 razy nie jezdzic na darmo ;-)

wszystki druki wymagane przez twoj urzad pracy czyli napewno: karta
rejestracyjna, druki do ubezpieczenia, prawdopodobnie: oswadczenie o tytule
ubezpieczenia, oswiadczenie do upowaznienia osoby trzeciej do zasiegania
informacji w twoim imieniu itp. wszystko zalezy od urzedu. najlepiej wybrac
sie do najblizszego i zapytac w informacji tam dostaniesz komplet drukow do
wypelnienia i pouczenie co i jak zalatwic.

tomek