PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciągle mnie awansują - co robić!?

  • 1. Data: 2003-02-24 19:02:45
    Temat: Ciągle mnie awansują - co robić!?
    Od: "Joe Armani" <a...@i...pl>

    www.idoradca.pl - serwis dla ludzi robiących karierę!
    Rozwiązujemy problemy z jakimi styka się każdy
    pracujący człowiek: stres, depresja, jak radzić sobie
    z podwładnymi i jak obłaskawic szefa. Ponad 35%
    pracobiorców którym doradzaliśmy było w ostatnich
    6 miesiącach promowanych w pracy. To działa...

    Sprawdź czym się zajmujemy i jeżeli uznasz, że:
    - jestes specjalistą w jednej z dziedzin jakimi się zajmujemy,
    - komunikacja pisemna nie sprawia Ci trudności,
    - masz własny komputer i dostęp do internetu
    - chcesz dorobić sobie po godzinach nie wychodząc z własnego domu

    TO OFERUJEMY CI:
    - atrakcyjną pracę która stanowi prawdziwe wyzwanie
    i sprawia niekłamaną satysfakcję.
    - godziwe wynagrodzenie pod warunkiem, że jesteś w stanie
    wystawić nam fakturę.

    Prześlij swoje CV na b...@i...pl

    Przepraszamy, ale odpowiemy tylko na wybrane oferty!

  • 2. Data: 2003-02-24 23:35:18
    Temat: Re: Ciągle mnie awansują - co robić!?
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Joe Armani" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > - godziwe wynagrodzenie pod warunkiem, że jesteś w stanie
    > wystawić nam fakturę.

    pierwsza fakture to powinniscie dostac za netykiete.

    --
    l...@s...pl
    "Jezeli czegos nie ma w internecie to znaczy ze tego nie ma"