PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca na pół etatu a staż pracy

  • 1. Data: 2003-02-24 17:06:43
    Temat: praca na pół etatu a staż pracy
    Od: "mh" <m...@b...pl>

    witam
    szukalem ale nigdzie nie znalazlem

    jak pracuje ktos na pół etatu to do stazu pracy 10 lat liczy mu sie jako : 5
    czy 10??

    sorry jesli to oczywiste dla kogos , niestey nie dla mnie
    ewentualnie prosiłbym o link gdzie to moge znalesc - kodeks pracy, ustawa,
    itp
    --

    pozdrawiam
    mh

  • 2. Data: 2003-02-25 10:27:02
    Temat: Re: praca na pół etatu a staż pracy
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > sorry jesli to oczywiste dla kogos , niestey nie dla mnie
    > ewentualnie prosiłbym o link gdzie to moge znalesc - kodeks pracy, ustawa,

    Do stażu pracy liczą się całe zakończone okresy pracy poświadczone świadectwem.
    Nikt Ci stażu pracy nie będzie dzielił na połowę.POzdrawiam.