PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam prawnika

  • 1. Data: 2003-02-24 19:23:54
    Temat: Szukam prawnika
    Od: "lestwr " <l...@N...gazeta.pl>

    Poradzcie!!
    Mój przyjaciel poddany jest w pracy nieludzkiemu, okrutnemu traktowaniu. W
    efekcie tego jego stan zdrowia znacznie się pogorszył (na pewno trudno mu
    bedzie znalezc inna prace). Z dzialu w ktorym pracuje juz wiele osob sie
    przenioslo lub zwolnilo &#8211; nie mogli wytrzymac. Merytorycznie postawione tam
    jest wszystko na glowie (np. kaze sie pracownikowi przeliczac aproksymacje na
    kalkulatorze - zakaz uzywania komputera - aby trwalo to jak najdluzej a
    nastepnie zmusza sie do nadgodzin za darmo). Kolega za moja namowa zaczal
    walczyc napisal jedno pismo do dyr. potem drugie, rozmawial ze zwiazkami itd.
    ale okazalo sie ze wszyscy maja to w du.... i tylko pozoruja dzialania a co
    gorsze wynajduja na niego rozne &#8222;kruczki&#8221;, zastraszaja a
    &#8222;lojalni&#8221; rozsiewaja
    plotki. Gdy chłopak z inicjatywy lekarza poszedł na zwolnienie&#8211; urzadzili na
    niego nalot w domu i żeby bylo ciekawiej bez upowaznienia dyrekcji. Kolega
    chce sprawe oprzec o sad ma duzo dowodow i swiadkowie by sie tez znalezli.
    Chcialbym mu pomoc wiec szukam dla niego kogos kto moglby profesjonalnie
    zając sie ta sprawa. Mozecie polecic mi jakiegos prawnika ktory zajmowal sie
    tego typu zagadnieniami lub jakas organizacje udzielajaca pomocy w tego typu
    przypadkach. Ile taka sprawa moze kosztować?
    LEESTER

  • 2. Data: 2003-02-24 21:10:47
    Temat: Re: Szukam prawnika
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    [ciach]
> [...]
    typu
    > przypadkach. Ile taka sprawa moze kosztować?

    ja moge : Panstwowa Inspekcja Pracy. prawnicy tam sa nastwieni na pomoc
    pracownikowi a inspektorzy tylko czekaja zeby wyskoczyc na jakas fajna
    kontrole (fajna tzn duzo uchybien = tona mandatow + sprawa w sadzie czasem)

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 3. Data: 2003-02-24 23:38:45
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "lestwr " <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kalkulatorze - zakaz uzywania komputera - aby trwalo to jak najdluzej a
    > nastepnie zmusza sie do nadgodzin za darmo).

    lol tez mi cos - zapraszam na studia tam dopiero dadza mu kosc na analizie
    matematycznej.

    btw: sa kalkulatory ktore rozwiazuja uklady rownian :D

    --
    l...@s...pl
    "Jezeli czegos nie ma w internecie to znaczy ze tego nie ma"

  • 4. Data: 2003-02-25 01:53:00
    Od: "Yattaman" <s...@s...getin.pl>

    Sebol wrote:

    > btw: sa kalkulatory ktore rozwiazuja uklady rownian :D

    Miałem taki, polskiej (!) produkcji, jakiejś prywatnej firmy, bodajże
    firmy "Noma", chyyyba z Trójmiasta. I to już w latach 80., pod koniec
    oczywiście.
    Bez wykresów, ale chyba nawet udało mi się wprogramować jakiś prosty
    układ równań.
    Nie jest to oczywiście nic z tematu, jak porządne specjalizowane
    kalkulatory renomowanych firm...
    Ale - po prostu - takie kalkulatory już od dawna istnieją i ich
    wytworzenie wcale nie musi być strasznie drogie.

    Pozdrawiam i przepraszam za swoje 0.03 PLN ;-))

    --
    Y.

  • 5. Data: 2003-02-25 10:52:23
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>