PracaGrupypl.praca.dyskusjeświadczenie rehabilitacyjne, a urlop › Re: świadczenie rehabilitacyjne, a urlop
    From: "Karolina" <c...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: świadczenie rehabilitacyjne, a urlop
    Date: Thu, 1 Feb 2007 22:34:56 +0100

    Koleżanki z pracy, w związku z chorobą, nie bylo w pracy prawie 1,5 roku - w
    tym czasie miała świadczenie rehabilitacyjne, ale nie wiem dokładnie przez
    jaki okres. Przed opowrotem do pracy musiała wykorzystać cały zaległy urlop
    (a bylo tego ponad miesiąc), proponuje zajrzeć do kodeksu pracy, na pewno
    coś będzie na ten temat. Pozdrawiam