PracaGrupypl.praca.dyskusje › studio gambit

  • 1. Data: 2005-09-18 23:13:58
    Temat: studio gambit
    Od: "gostek" <g...@w...pl>

    mam pytanko - ostatnio pojawilo sie troche ogloszen tej firmy (gdansk), czy
    ktos pracuje / pracowal w tej firmie i moglby sie podzielic wrazeniami?

  • 2. Data: 2005-09-20 19:34:53
    Temat: Re: studio gambit
    Od: "TS" <s...@b...ie>

    Pracowalem 1 raz na umowe :-)
    Tzn najpierw dali mi tekst do przetlumaczenia, przeszedlem pomyslnie (1
    strona) i wtedy dostalem to co mialem przetlumaczyc. Czyli zostalem tzw.
    "tlumaczem zewnetrznym" - jak cos jest to daja, jak nic nie ma, to nie daja
    :-)
    No i dostalem bardzo duzo tekstu do przetlumaczenia, termin dosc krotki.
    Wywiazalem sie jak moglem, jakosc sie nie spodobala, ale zaplacili
    spokojnie, tyle, ze wiecej juz nic nie dostalem.
    Ale znam osoby, ktore tez dla nich robily/robia i raczej wszyscy zadwoleni.

    pzdr,
    saper