PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie, podatki i stypendium socjalne

  • 1. Data: 2005-09-18 11:49:05
    Temat: umowa zlecenie, podatki i stypendium socjalne
    Od: csx <c...@c...xl>

    Jak to wlasciwie z tym jest...
    1. Czy z umowy zlecenie musze sie rozliczyc z urzedem skarbowym?
    2. W tej chwili dodchody w mojej rodzinie pozwalaja mi uzyskac
    stypendium socjalne w szkole. Czy pieniadze ktore uzyskuje z pracy na
    umowe zlecenie tez sie wliczaja w dochody gospodarstwa domowego?

  • 2. Data: 2005-09-18 12:18:54
    Temat: Re: umowa zlecenie, podatki i stypendium socjalne
    Od: lynx <s...@g...com>

    Dnia 18-09-2005 o 13:49:05 csx <c...@c...xl> napisał:

> [...]
    > stypendium socjalne w szkole. Czy pieniadze ktore uzyskuje z pracy na
    > umowe zlecenie tez sie wliczaja w dochody gospodarstwa domowego?

    no pewnie że tak - przecież to Twój dochód z którego będziesz się rozliczał

    --
    lynx