PracaGrupypl.praca.dyskusje › zlecenia dla programistów

  • 1. Data: 2005-09-18 21:58:08
    Temat: zlecenia dla programistów
    Od: "Jaros21" <j...@o...pl>

    Witam
    Szukam adresu firmy pośredniczącej w zleceniach pracy zdalnej dla
    programistów.
    Jakiś czas temu znalazłem taką stronkę, gdzie można się było zarejestrować,
    żeby dostawać mailem oferty zleceń, na które odpowiadało się określając czas
    i koszt wykonania projektu i potem zleceniodawca wybierał sobie najlepszą
    ofertę. Niestety nie pamiętam tego adresu i jakoś nie mogę znaleźć nic
    podobnego.

    Z góry dzięki za wszelkie informacje.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-18 22:04:41
    Temat: Re: zlecenia dla programistów
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    On Sun, 18 Sep 2005 23:58:08 +0200, in Jaros21 wrote:

> [...]
    > i koszt wykonania projektu i potem zleceniodawca wybierał sobie najlepszą

    www.guru.com?

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

    Coptic is Gaulish that got lost in the desert. -- Danny Wier

  • 3. Data: 2005-09-18 22:33:30
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <dgknt1$rqt$1@news.onet.pl>
    Jaros21 napisał(a):

    > Witam
    > Szukam adresu firmy pośredniczącej w zleceniach pracy zdalnej dla
    > programistów.

    www.topcoders.com

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 4. Data: 2005-09-18 23:50:07
    Od: "AterPanthera" <a...@p...onet.pl>

    > Niestety nie pamiętam tego adresu i jakoś nie mogę znaleźć nic
    > podobnego.

    www.zlecenia.przez.net ?

    pozdr.,

    AP

  • 5. Data: 2005-09-19 19:44:58
    Od: "Ireneusz Szpilewski" <i...@s...opole.pl>

    www.rentacoder.com

  • 6. Data: 2005-09-22 10:13:31
    Od: Slawomir Pryczek <"s.pryczek[usun-to]"@hac.pl>

    Witam,
    Zapraszam na strone http://hac.pl w celu zapoznania sie z nasza oferta.
    W razie jakichkolwiek pytan prosze o mail lub wiadomosc na grupe.

    Hire A Coder - http://hac.pl
    Slawomir Pryczek