PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pilnie Pracy poszukiwac bede!

  • 1. Data: 2005-09-18 14:12:43
    Temat: Pilnie Pracy poszukiwac bede!
    Od: "El_Chueco" <t...@N...interia.pl>

    Czesc!
    Moj ojciec mial ciezki zawal i aby zdobyc pieniadze na rehabilitacje oraz
    leki musze wyjechac za granice zdobyc jakiekolwiek pieniadze. Czy jest jakas
    szansa zdobycia jakiejkolwiek pracy w Londynie lub okolicach dla studenta (2
    rok studiow ekonomicznych), ktory pracowal przez poltora roku w firmie
    budowlano-konsultingowej bedac zarowno asystentem ds ksiegowosci (ZUS,
    ksiegowanie, pisanie podan itp), jaki i dostawca materialow budowlanych,
    quasi nadzorca. (dodam ze potrafie biegle obslugiwac komputer (jesli to ma
    jakies znaczenie) potrafie go zlozyc bez instrukcji :P), a angielski znam
    bardzo dobrze (przynajmniej tak mam wpisane na swiadectwie maturalnym).
    Zadnej pracy sie nie boje. - konkludujac - czy trudno o prace? Jakakolwiek -
    czy mozna sie utrzymac az do znalezienia pracy za 1000 zl ?Moge pracowac
    jako pomocnik na budowie, dostawca pizzy,warzyw etc, sprzatacz na ulicy, w
    hotelu itp. W tej chwili wazne jest zdrowie mojego ojca.
    PS. Czy trudno jest znalezc w UK czy tez samym Londynie "normalnych"
    wspollokatorow (niekoniecznie polakow).

    Tomasz "El_Chueco" Surowiec
    GG: 559899
    www: http://www.surowiec.org - Moja FotoGaleria