PracaGrupypl.praca.dyskusjestaż › staż
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: staż
    Date: Sat, 5 Jun 2004 13:18:53 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@ntwklan-ka-81-219-112-1.devs.futuro.pl

    Witam wszystkich

    Tak sie szczesliwie zlozylo ze dostalem propozycje stazu. Pieniadze
    oczywiscie niewielkie, ale za to zdobede doswiadczenie, a to cholernie
    wazne dzis.

    Sprawa jednak troche mi sie skomplikowala... i w zwiazku z tym widzac ze tu
    bywaja osoby dobrze obeznane w temacie ZUSow i innych takich to pare pytan
    mam do Was :)

    bo tak:
    - dostaje rente rodzinna
    - koncze wlasnie szkole (studium) i mysle o studiach (zaocznie)
    - aby dostac ten staz, kaza mi sie wybrac do urzedu pracy jako absolwent

    i teraz zastanawiam sie jak czy nic nie zamieszam jak sie zarejestruje jako
    absolwent a potem pojde sie dalej edukowac.
    no i co wazniejsze - dostaje rente, a ktos mnie oswiecil ze moga mnie ja
    odebrac jak zaczne zarabiac. uslyszalem ze na reke mam miec jakies 450zl,
    nie wiem czy sa jakies ograniczenia, czy jak... generalnie renta jest mi
    potrzebna, bo jest jej jakies 600zl i to duzo dla mnie.

    jakby ktos mial jakas wiedze, niech sie podzieli, prosze :)
    jakos mnie wizja wedrowania po pokoikach ZUSu z pytaniami o to przyprawia o
    dreszcze.....

    --
    Kapsel
    kapsulski(maplka)poczta.onet.pl