PracaGrupypl.praca.dyskusjestaż › Re: staż
  • Data: 2004-06-05 18:24:12
    Temat: Re: staż
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kapsel w news:x9v1q7hwnia7$.y7wc6sahsjfx$.dlg@40tude.net napisał(a):

    > i teraz zastanawiam sie jak czy nic nie zamieszam jak sie
    > zarejestruje jako absolwent a potem pojde sie dalej edukowac.

    Nie. Sam tak mialem i nie bylo problemu. Faktu kontynuowania nauki nie
    ukrywalem.

    > no i co wazniejsze - dostaje rente, a ktos mnie oswiecil
    > ze moga mnie ja odebrac jak zaczne zarabiac.

    A na tym juz sie nie znam. Nie wiem nawet, czy z renta mogles sie
    zarejestrowac jako bezrobotny ;-) A moze to ma tylko znaczenie przy prawie
    do zasilku... jak pisalem nie znam sie :-)

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/