PracaGrupypl.praca.dyskusjestaż › Re: staż
  • Data: 2004-06-06 20:44:41
    Temat: Re: staż
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale nauke mozna kontynuowac, prawda? :-) Dla renty wazna jest kontynuacja
    > nauki. Dla zarejestrowania sie jako bezrobotny absolwent wazny jest fakt
    > ukonczenia szkoly (kontynuacja nie ma znaczenia). W dalszym ciagu nie wiem
    > jednak jak to jest z bezrobotnym otrzymujacym z innego zrodla jakies
    > pieniadze.

    Już nie pamiętam jak to było kiedy kończyłem szkołę średnią i zaczynałem
    studia, czy przypadkiem na ten okres nie miałem wstrzymanej renty czy też
    ZUS wypłaca rentę do końca wakcji.
    Ale teraz jako bezrobotny wiem na pewno że w urzędzie pracy muszę co 3
    miesiące podpisać oświaczenie że nie uzyskałem żadnych dochodów.
    Tak więc to pobieranie renty kłóci mi się ze statusem bezrobotnego.
    --

    | Mariusz Rzepkowski e-mail: m...@u...post.pl |
    | GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl |