PracaGrupypl.praca.dyskusjestaż › Re: sta?
  • Data: 2004-06-06 08:13:54
    Temat: Re: sta?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 05 Jun 2004 21:20:08 +0200, na pl.praca.dyskusje, Witiia napisał(a):

    > typowy Polak. Dostaje jedno świadczenie z naszych pieniędzy i jeszcze do
    > tego chce drugie!! Co za kraj! Kiedy ta nasza złodziejska mentalność
    > pójdzie w niepamięć???

    taaak... bo widzisz studia to są darmowe w naszym pięknym kraju oczywiście
    a doświadczenie nie jest ważne, bo przecież przyjmą wszędzie i bez niego
    :)))

    powiem tylko ze placa to niewielka, a mnie chodzi przede wszystkim o
    zdobycie doswiadczenia, gdyz bez niego normalnej pracy nie sposob znalezc.

    nie czuje sie zlodziejem. nie zamierzam nikogo okradac, chce po prostu
    zaczac pracowac. a nie moge sobie pozwolic na strate swiadczenia - renty
    rodzinnej, gdyz jest ona niejako na granicy zycia na jakimkolwiek poziomie.
    a studia jak wiemy wszyscy darmowe nie sa i na nie potrzebne sa pieniadze
    ktorych nie mam.

    chce zdobywac doswiadczenie, pracowac, a wyzywaja od zlodziei... dziękuję
    Ci Witiio za opinię.

    --
    Kapsel
    kapsulski(maplka)poczta.onet.pl