PracaGrupypl.praca.dyskusje › souveniry

  • 1. Data: 2004-01-19 11:38:07
    Temat: souveniry
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    powiedzcie mi, jak stanowczo odmowic przyjecia jakiegos prezentu od firmy,
    od ktorej i tak nic nie kupie. A jak mi wysla poczta i bede chcial oddac? To
    zwrot na ich koszt?

    I druga strona medalu, jak delikatnie zachecic sprzyjajaca firme do
    wreczenia takiego souveniru :P ?

    Pozdrawiam
    Sasza

  • 2. Data: 2004-01-20 00:24:40
    Temat: Re: souveniry
    Od: higamus <h...@-...poprostu.net>

    Dnia 2004-01-19 12:38, Użytkownik Sasza napisał:

> [...]
    > od ktorej i tak nic nie kupie. A jak mi wysla poczta i bede chcial oddac? To

    Powiedzieć "nie! dziękuję!". A jak wyślą pocztą -to możesz być złośliwy
    i oddać np do Domu Dziecka (o ile to nie jest flaszka ;-) ) i
    poinformować o tym i swojego szefa i klienta.

    > I druga strona medalu, jak delikatnie zachecic sprzyjajaca firme do
    > wreczenia takiego souveniru :P ?

    A to zależy co kupujesz.. czasami wystarczy powiedzieć ot tak sobie że
    np samochód Ci się sypie i musisz kupić nowy ;-)