PracaGrupypl.praca.dyskusje › Problemy

  • 1. Data: 2004-01-18 23:17:49
    Temat: Problemy
    Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    ..kończy mi się wypowiedzenie z pracy 31.01.04.Sprawę skierowałem do sądu
    pracy i jestem już po dwóch rozprawach.Ostatnia odbyła się 10.12.03.Następną
    sad wyznaczył na 25.02.2004.Czy to nie za długi odstęp czasu? Można to jakoś
    przyspieszyć.Czy będę mógł się starać o zapłatę za następne miesiące po 31
    stycznia?
    ..jeszcze jedno pytanie czy 31.01.04 mam stawić się po odbiór świadectwa
    pracy? i czy mam je wziąsc takie jakie będzie i czy mogę się od niego
    odwołać, gdyż sąd pracy nie ustalił jeszcze po której stronie jest racja?
    No i czy po 31.01.04 mam się zarejestrować jako bezrobotny?
    Serdeczności

    j...@p...onet.pl
    j...@w...pl

  • 2. Data: 2004-01-18 23:42:19
    Temat: Re: Problemy
    Od: "nornik" <n...@t...pl>

    Jurek wrote:
> [...]
    > 10.12.03.Następną sad wyznaczył na 25.02.2004.Czy to nie za długi
    > odstęp czasu? Można to jakoś przyspieszyć.

    Nie. Ciesz sie z tak krotkiego czasu, moj kumpel ma rozprawy co 5-6 miesiecy
    ...sprawa ciagnie sie juz 2 lata

    Czy będę mógł się starać o zapłatę za następne miesiące po 31 stycznia?
    Chyba tak, nie jestem pewny tu

> [...]
    > świadectwa pracy? i czy mam je wziąsc takie jakie będzie i czy mogę
    > się od niego odwołać, gdyż sąd pracy nie ustalił jeszcze po której

    Musisz wziac swiadectwo pracy , potem masz 7 dni roboczych na odwolanie,
    sprostowanie sie od wydanego swiadectwa

    No i czy po 31.01.04 mam się zarejestrować jako
    > bezrobotny?
    Tak, dopiero jak dostaniesz swiadectwo pracy mozesz sie zarejestrowac
    ..wczesniej nie masz podstaw ..
    > Serdeczności
    tez przesylam