PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowy kodeks - urlop i umowa na czas okreslony

  • 1. Data: 2004-01-19 09:12:18
    Temat: Nowy kodeks - urlop i umowa na czas okreslony
    Od: "Herman" <k...@N...poczta.onet.pl>

    Witam
    Mam 2 pytania zwiazane z nowym kodeksem pracy:
    1\ Czy wciaz funkcjonuje przepis o braniu pod uwage czasu nauki przy
    wyliczaniu urlopu? Wsrod zmian w prasie pisze sie o zmianie minimalnym
    wymiarze ale nic o tym, a czytalem kiedys ze sa zakusy zeby nie zaliczac
    casu nauki do czasu ptacy przy wyliczaniu urlopu... wiec jak to jest?
    2\ Od 1 maja bedzie obowazywac przepis ze 3-cia umowa na czas okreslony
    automatem staje sie umowa na czas nieokreslony. Wybrazmy sobie sytuacje w
    ktorej jestem: 1sza umowa - 3 mce 2002 rok, 2-ga umowa na 2 lata od
    wrzesienia 2002 do wrzesien 2004 - w listopadzie 2003 pracodawca wypowiada
    warunki umowy, ja ich nie akceptuje co oznacza przyjecie wypowiedzenia, po
    czym 20 stycznia 2004 ponownie podpisujemy umowe na czas okreslony na
    satysfakcjonujacyhc mnie warunkach. Jak ten przepis ma sie do tej
    sytuacji? Podejrzewam ze brak ciaglosci umow spowoduje ze nijak ale
    chcialbym znac wasza opinie. Czy fakt ze od momentu otrzymania
    wypowiedzenia praktycznie do chwili podpisania umowy bylem na L4?

    Jakub Wojtachnio
    k...@p...onet.pl

    --
    Jakub Wojtachnio