PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypełnianie PITów.

  • 1. Data: 2004-01-19 01:00:50
    Temat: Wypełnianie PITów.
    Od: "Rafał Siech" <r...@p...onet.pl>

    Mam pytanie do znawców...

    Czy mogę legalnie wypełniać roczne zeznania PIT (odpłatnie) nie będąc
    doradcą podatkowym??
    Na mieście pełno takich ogłoszeń a i ja chciałbym się tym zająć...

    Pozdrawiam
    Latro.
    latro(at)plusnet(kropka)pl

  • 2. Data: 2004-01-19 01:21:10
    Temat: Re: Wypełnianie PITów.
    Od: "brkorab" <b...@p...onet.pl>

    Nie wolno Tobie tego robic, jest to czynnosc zastrzerzona tylko dla doradców
    podatkowych, dzialanie wbrew ustawie grozi postepowaniem karnym
    pozdrawiam
    korabik

  • 3. Data: 2004-01-19 17:16:34
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 19 Jan 2004 02:21:10 +0100, "brkorab"
    <b...@p...onet.pl> zakodował:

    >Nie wolno Tobie tego robic, jest to czynnosc zastrzerzona tylko dla doradców
    >podatkowych, dzialanie wbrew ustawie grozi postepowaniem karnym

    Czyli Biuro Rachunkowe ani księgowy z licencją MF nie może wypełniać
    PITów swoim klientom??

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2004-01-19 23:01:10
    Od: "brkorab" <b...@p...onet.pl>

    > Czyli Biuro Rachunkowe ani księgowy z licencją MF nie może wypełniać
    > PITów swoim klientom??

    własnie tak jest

    pozdrawiam
    korabik