PracaGrupypl.praca.dyskusje › blondynka

  • 1. Data: 2004-01-19 10:17:47
    Temat: blondynka
    Od: "marta zaręba" <m...@i...pl>

    proszę was o radę czy uważacie ze sekretarką szefa musi być zawsze
    blondynka,ja nią nie jestem i mam problem czy nie będę dyskryminowana przez
    szefa i innych ?

  • 2. Data: 2004-01-19 17:53:37
    Temat: Re: blondynka
    Od: "Sigurd" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marta zaręba" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > proszę was o radę czy uważacie ze sekretarką szefa musi być zawsze
    > blondynka,ja nią nie jestem i mam problem czy nie będę dyskryminowana
    przez
    > szefa i innych ?

    Nie musi. Ale Ty, jakoś mi się tak wydaje, będziesz dyskryminowana. Nie
    tylko przez szefa. Przez cały świat.

    Sigurd NMSP

  • 3. Data: 2004-01-19 18:08:36
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-01-19 11:17, osoba przedstawiająca się jako "marta zaręba" napisała:

    > proszę was o radę czy uważacie ze sekretarką szefa musi być zawsze
    > blondynka,ja nią nie jestem i mam problem czy nie będę dyskryminowana przez
    > szefa i innych ?

    A skąd ten pomysł ???

    Ze znanych mi sekretarek większość to brunetki i nie zauważyłem żeby
    narzekały lub planowały farbowanie włosów ;)

    # ___ _ _
    # <_*_> //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    # (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.5PL // GG:2091615 // /
    -8---(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 4. Data: 2004-01-19 20:19:45
    Od: "FunnyFrog" <f...@W...fm>

    Witam,
    jesli szef zatrudnil Cie, nie widzac nigdy wczesniej, to faktycznie moze
    miec miejsce dyskryminacja, nie tylko ze wzgledu na kolor wlosow. Natomiast,
    jesli przy zatrunianiu Cie byl obecny, to mysle ze skoro wtedy przypasowalas
    to i teraz rowniez (mam na mysli przypasowanie ze wzgledu na zdolnosci
    organizacji sekretariatu). Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ...

    Pozdrawia FunnyFrog :)

  • 5. Data: 2004-01-20 11:16:32
    Od: "Jerzy Dusk" <vesper@bci[-].pl>

    "marta zaręba" <m...@i...pl> napisał(a) tak:
    > proszę was o radę czy uważacie ze sekretarką szefa musi być zawsze
    > blondynka,ja nią nie jestem i mam problem czy nie będę dyskryminowana
    przez
    > szefa i innych ?

    Takim pytaniem udowadniasz, że jednak możesz być dyskryminowana, ale nie z
    powodu włosów.

    Jerzy

  • 6. Data: 2004-01-20 12:13:17
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    marta zaręba <m...@i...pl> napisał(a):

    > proszę was o radę czy uważacie ze sekretarką szefa musi być zawsze
    > blondynka,ja nią nie jestem i mam problem czy nie będę dyskryminowana
    przez
    > szefa i innych ?

    Musi być jeszcze cycata. Będzie dyskryminowana przez anorektyczki.

  • 7. Data: 2004-01-20 14:47:06
    Od: Temur <t...@g...pl>

    marta zaręba napisał:

    > proszę was o radę czy uważacie ze sekretarką szefa musi być zawsze
    > blondynka,ja nią nie jestem i mam problem czy nie będę dyskryminowana przez
    > szefa i innych ?

    Tak, na pewno będziesz, tylko chyba z innego powodu... A może jeszcze do
    tego wykorzystywana...
    ROTFL

  • 8. Data: 2004-01-21 20:06:44
    Od: "W. Gawryluk" <m...@g...pl>