PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciekawostki z ogloszen 19 01 04

  • 1. Data: 2004-01-19 09:01:19
    Temat: Ciekawostki z ogloszen 19 01 04
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Postanowilem zainaugurowac nowa cykliczna rubryke wysmiewajaca debilizmy z
    ogloszen o prace w GW (wydanie warszawskie). Oto podsumowanie dzisiejszego
    odcinka

    Samodzielny Pracownik działu Produkcji - znajomosc programu Akrobat Rider
    (to chyba do cyrku?) - str 15
    Inżynier handlowy (co to za zwierze?), wiek 25-30 lat. str 43
    Inżynier ds. sprzedaży str 43

    --
    SQLwysyn

  • 2. Data: 2004-01-19 09:53:29
    Temat: Re: Ciekawostki z ogloszen 19 01 04
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    SQLwysyn <s...@w...pI> wrote:
    > Postanowilem zainaugurowac nowa cykliczna rubryke wysmiewajaca
    > debilizmy z ogloszen o prace w GW (wydanie warszawskie). Oto
    > podsumowanie dzisiejszego odcinka

    No patrz... Takie debile a to oni zatrudniaja ludzi ;)

  • 3. Data: 2004-01-19 11:19:53
    Od: Piotr Kosela <k...@b...polbox.com>

    Witam wszystkich ;-)

    To ja dorzucę z dzisiejszego Życia Warszawy:
    "MOŻESZ zarabiać INWESTUJĄC W WEJŚCIE DO SIECI: systemu finansowego
    MATRIX (...)" (pisownia oryginalna)

    No comments ;-)

    Pzdr
    Pe Ka

    --
    Wypalony papieros skraca życie o jedną godzinę,
    dzień w pracy - co najmniej o osiem...

  • 4. Data: 2004-01-19 11:45:58
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s****KILL******SPAM@wp.pl>

    Może nie z tego tygodnia, jednak przez dłuższy czas w GW Warszawskiej
    ukazywało się ogłoszenie drobne:
    "Dziewuchę ze wsi zatrudnię....."
    Nic dodać nic ująć ;P

    --
    Kasik
    GG: 243137

  • 5. Data: 2004-01-19 11:53:50
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    "Katarzyna Sokół" napisała...
    > "Dziewuchę ze wsi zatrudnię

    Tamten przynajmniej dokładnie wiedział, kogo potrzebuje ;-)

  • 6. Data: 2004-01-19 13:06:04
    Od: "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości
    > Postanowilem zainaugurowac nowa cykliczna rubryke wysmiewajaca debilizmy z
    > ogloszen o prace w GW (wydanie warszawskie). Oto podsumowanie dzisiejszego
    > odcinka

    A mi się podobało swojego czasu często zamieszczane ogłoszenie we Wrocławiu
    "żony dyrektorów i prezesów zatrudnię"

    Moni

  • 7. Data: 2004-01-19 13:45:29
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Mon, 19 Jan 2004 14:06:04 +0100, gdy "Moni"
    <M...@n...poczta.onet.pl> napisał:

    >Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości
    >
    >A mi się podobało swojego czasu często zamieszczane ogłoszenie we Wrocławiu
    >"żony dyrektorów i prezesów zatrudnię"

    No, np. ambasady amerykańskie na całym świecie prowadzą specjalny
    program poszukiwania zatrudnienia dla członków rodziny pracowników.
    Czyli m.in. dla żon ambasadorów, radców itd

    Tak wiec pomysl (choc to w druga strone) z kosmosu wziety nie jest :)

    pzdr
    Robert

  • 8. Data: 2004-01-19 14:02:01
    Od: "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl>

    a tutaj wydanie "Praca Trójmiasto" :

    # Kasjer/kasjerka, hipermartker Real,-
    - oferujemy:
    -
    -
    - interesującą pracę

    isn't it cute? ;)

    ST

  • 9. Data: 2004-01-19 17:22:22
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > a tutaj wydanie "Praca Trójmiasto" :
    >
    > # Kasjer/kasjerka, hipermartker Real,-
    > - oferujemy:
    > - interesującą pracę

    A co, nie jest interesujaca? Tyle ludzi poznajesz... :-)

    --
    SQLwysyn

  • 10. Data: 2004-01-19 17:40:19
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

> [...]
    > odcinka
    >
    > Samodzielny Pracownik działu Produkcji - znajomosc programu Akrobat Rider

    toć to tylko polskawa pisownia nazwy całkiem przydatnego programu w wersji
    darmowej Adobe ReaderR ;) [rodzinka
    http://www.adobe.com/products/acrobat/readermain.htm
    l]

    Piotr Żebrowski