PracaGrupypl.praca.dyskusje › socjalisci atakuja

  • 121. Data: 2005-10-14 23:27:30
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: złoty <m...@o...TEGONIEMA.pl>

    Dnia 2005-10-15 01:17 , walcząc mozolnie z klawiaturą Tomasz Płókarz w
    pocie czoła napisał/a:

    > Sprytne, popis Twojego stylu - obok tematu (choć niedaleko) i parę
    > wrzutek terminologicznych w charakterze siwego dymu :D

    heh.. powiem szczerze, że również siedziałem i starałem się zrozumieć "co
    Immona miała na myśli".. ale z racji późnej pory stwierdziłem, że
    "przetrawię" to jutro. :))

  • 122. Data: 2005-10-15 01:04:25
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Jotte <dip4j2$etc$1@news.dialog.net.pl> Friday 14 of October 2005 22:28

    > A świstak siedzi i zawija...
    > Nie bądź dziecinny.

    A Ty co - myślisz że dostaniemy te pieniądze z powrotem? mamy JAKĄKOLWIEK
    gwarancję? bo z III cim filarem mam jasną umowę - i traktują mnie jak
    klienta, a nie jak śmiecia - jak to robi państwo wobec emerytów

    --
    Rafał Maj

  • 123. Data: 2005-10-15 01:06:09
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Koziorozec <dip4qf$be$1@inews.gazeta.pl> Friday 14 of October 2005 22:34

    > To co Cię tak ruszają koszty prowadzenia DG???

    Bo patrzę dalej niż czubek własnego nosa?
    Bo rozumiem że od tego co zrobią inni inwestorzy (czyli: uciekną z PL przed
    ptasią grypą) zależy praca dla innych, bardziej lub mniej bezpośrednio a
    więc i dla mnie?

    Bo sam jeżeli założę DG to pewnie nie w PL i nie Polakom dam zarobić?

    --
    Rafał Maj

  • 124. Data: 2005-10-15 01:09:08
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Koziorozec <dip4hj$shs$1@inews.gazeta.pl> Friday 14 of October 2005 22:29

    > Ha! Socjalista pie*ony!!! ;))
    > Świat chce naprawiać i o biednych głodujących się martwić!

    Dlaczego pie*ony? Jego kasa - niech z nią robi co chce,
    niech tylko odstosunkuje się od mojej.

    Łatwo jest rozdawać... nieswoje pieniądze.

    --
    Rafał Maj

  • 125. Data: 2005-10-15 01:09:53
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    złoty <dip4gj$h54$1@nemesis.news.tpi.pl> Friday 14 of October 2005 22:33

    > Ale uważam,
    > że mógłby wydać je w lepszy sposób, niż na tego typu kretyńskie
    > zachcianki.

    A ja uważam, że każdy swoje własne pieniądze może wydawać tak jak mu się
    żywnie podoba.

    --
    Rafał Maj

  • 126. Data: 2005-10-15 02:49:13
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Raf256 napisał(a):

    > stokrotka <5...@n...onet.pl> Friday 14 of October
    > [...]
    > Eh, głupia jesteś.

    Lato ciepłe było, wykurzyło kilka nowych troli z jaskiń. Nie karmić, to
    sobie pójdą, lub z głodu zdechną.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 127. Data: 2005-10-15 02:53:56
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Jotte napisał(a):

    > W perspektywie kilkudziesięciu lat? Nie wiem. Pewnie ten system będzie
    > jakoś ewoluował, moze stopniowo zanikał, ale w upadek wątpię.

    No tak. Jak już całkiem zaniknie, to nie będzie miało co upaść...

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 128. Data: 2005-10-15 02:56:20
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Koziorozec napisał(a):

    > Z taką bezrobotną to Ty lepiej się nie trzymaj...
    > Źle na tym wyjdziesz.

    Kurcze, jak nam ze związku dwóch troli, trzeci wyrośnie to kiepsko będzie.
    Jak długo trwa okres dojrzewania trola?

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 129. Data: 2005-10-15 03:27:22
    Od: nbs <n...@g...pl>

    Tomasz Płókarz wrote:

    > A ja się zastanawiam, czy Immona będzie się dalej pogrążać, czy też
    > może porzuci swój IMnotHO kiepski argument. :)

    Dlaczego kiepski? Konsumpcja to konsumpcja. Z ekonomicznego pounktu
    widzenia nie ma roznicy czy kupujesz 100mln bulek czy 1 lot w kosmos. Te
    pieniadze nie wpadaja w czarna dziure tylko sa dalej wydawane. Najgorsze
    co mozesz z nimi zrobic to "przerwac lancuszek" czyli je zamrozic
    (trzymac w skarpecie) albo wywiezc na drugi koniec swiata (patrzac tylko
    z perspektywy lokalnego rynku).

  • 130. Data: 2005-10-15 03:42:01
    Od: nbs <n...@g...pl>

    złoty wrote:

    > przy 20 mln $ to nadal "złotówka"

    20mln przy 666mln to tez "zlotowka". Kazdy wydaje pieniadze wedlug
    swoich potrzeb. Moze zamiast jechac na wakacje powinienes wydac swoje
    2kPLN na karme dla labedzi? W koncu one tez moga byc glodne.

    > Twierdzę jednak, że _moim_ _zdaniem_ mógłby np. wydać połowę z tego na
    > noszenie go w lektyce dookoła świata (z przerwą na przeprawy morskie)a
    > za resztę mógłby np zafundować obiadki głodującym w jakimś państewku
    > afrykańskim przez najbliższy rok. I nadal byłaby to ta sama forsa
    > otrzymana "za dostarczone ludziom produkty/usługi" - czyż nie?
    > Pozwolisz, że będę miał swój pogląd na jego czyny?

    A co on, Matka Teresa? Zarobil te pieniadze zeby miec z nich
    pozytek/prestiz/zabawe/spokojna starosc itd. Wydajac pieniadze na
    glodujacych w afrykanskim panstwie predzej ludzie posadziliby go o
    konszachty z lokalnym kacykiem albo chec wywolania wojny a nie o
    bezinteresowna pomoc.