PracaGrupypl.praca.dyskusje › rynek pracy IT

  • 11. Data: 2006-01-07 21:49:46
    Temat: Re: rynek pracy IT
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    cartman wrote:

    > co sadzicie o sytuacji na rynku pracy dla informatykow
    > (sieciowcow, programistow, wdrozeniowcow...) w Polsce?
    > w niektorych artykulach (np.
    > http://pracuj.pl/nowe-technologie-i-it_6652.htm#top) pisza, ze w
    > Polsce brakuje ok. 10 tysiecy specjalistow od zagadnien
    > sieciowych. jakos mi sie w to nie chce wierzyc...

    Mnie tez ale ... na ich miejscach siedza specjalisci od
    wszystkiego. Wlasnie mam takie przyklady.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,alarmy,domofony,serwis PC,sterowniki PLC.

  • 12. Data: 2006-01-08 17:06:52
    Od: S <s...@o...pl>

    cartman wrote:
    > wg. mnie w ta, ktora najbardziej lubisz. jak bedziesz wysokiej klasy
    > specjalista to dobra prace znajdziesz napewno w kazdej z nich

    przesada! nie mówimy o wyborze między filologią a astronomią
    powiedzmy, że lubię informatykę i lubie się uczyć nowych rzeczy
    i chciałbym wiedzieć w co zainwestować swój czas by inwestycja nie była
    chybiona

    i widzę z ogłoszeń (głównie angielskich), że w jednych dziedzinach płacą
    ponad 2x więcej niż w drugich

    widzę np. że - niestety - najwięcej można zarobić na M$ - czyli .Net
    (z ogromną ulgą przyjmę jeśli ktoś udowodni, iż się mylę)

    i chyba jeśli chodzi o programistów to raczej Java (ale nie tak jak C#)

    zapraszam do (konstruktywnej) dyskusji :)