PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV forma wyslania

  • 1. Data: 2006-01-05 20:51:26
    Temat: CV forma wyslania
    Od: "k2" <k...@g...usa>

    Czy pownnio sie wyslac w pdf`ie czy raczej standartowym docu ?

    k2

    Wyslaka na ogloszenia z netu

  • 2. Data: 2006-01-05 20:56:54
    Temat: Re: CV forma wyslania
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    k2 napisał(a):
    > Czy pownnio sie wyslac w pdf`ie czy raczej standartowym docu ?
    Jak sie chce. Byla jakis m-c czy dwa temu dyskusja na ten temat - dluga,
    bez ostatecznych wnioskow. Poszukaj w archiwum, sam wyciagnj wniosko
    > k2
    > Wyslaka na ogloszenia z netu
    Ze co?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-01-05 22:33:45
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    ja wysyłam i w pdf i w doc. Jak mają starego offica i poprzesawia im się
    moje cv/lm to zawsze mogą bez problemu przeczytać w pdfie

  • 4. Data: 2006-01-06 08:06:14
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    k2 wrote:

    > Czy pownnio sie wyslac w pdf`ie czy raczej standartowym docu ?
    >
    > k2
    >
    > Wyslaka na ogloszenia z netu
    najlepiej to pdf lub html