PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile to kosztuje pracodawcę??

  • 1. Data: 2006-01-06 11:45:07
    Temat: Ile to kosztuje pracodawcę??
    Od: Emi <e...@c...pl>

    Witam wszytskich!

    i mam małe pytanie...

    Przy wynagrodzeniu miesięcznym w wysokości 899 zł brutto - ile tak
    naprawdę kosztuje to pracodawcę:

    a) przy umowie o pracę,

    b) przy umowie zleceniu??

    wiem, że są kalkulatory, ale dotyczą one wynagrodzeń pracownika, a nie
    kosztów jakie ponosi pracodwaca...

    chyba, że nie umiem szukać... ;)

    właściwie, to niebardzo wiem, pod jakim hasłem ewentualnie szukać...

    z góry dziękuję za pomoc :D

    --
    E_m_i_

    "Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
    mieć mocne skrzydła.
    Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
    K. Chopin "Przebudzenie"

  • 2. Data: 2006-01-06 11:59:32
    Temat: Re: Ile to kosztuje pracodawcę??
    Od: "new.tpi.pl" <z...@p...fm>

    http://www.pit.pl/pages/i/2504.php
    Tutaj obliczysz sobie dla pracownika i dla pracodawcy

  • 3. Data: 2006-01-06 12:03:27
    Od: Emi <e...@c...pl>

    new.tpi.pl napisał(a):
    > http://www.pit.pl/pages/i/2504.php
    > Tutaj obliczysz sobie dla pracownika i dla pracodawcy

    ale czu koszty są takie same dla pracodawcy przy umowie zleceniu
    (zatrudnia studenta) i przy umowie o prace???

  • 4. Data: 2006-01-06 12:16:00
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

    > chyba, że nie umiem szukać... ;)

    http://praca.onet.pl/2,kalkulator.html?st=1

    Tu Ci wyliczy również łączny koszt wynagrodzenia, umowa o pracę.

    Boa.

  • 5. Data: 2006-01-06 12:18:09
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Emi porozsypywal nastepujace haczki:
    > ale czu koszty są takie same dla pracodawcy przy umowie zleceniu
    > (zatrudnia studenta) i przy umowie o prace???
    Nie. Przy umowie-zlecenie dla studentow (wiek odpowiedni itp) koszt
    pracodawcy to jedynie pensja brutto (netto + zaliczka na podatek dochodowy).

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2006-01-06 13:29:14
    Od: Emi <e...@c...pl>

    badzio napisał(a):
> [...]
    >
    > Nie. Przy umowie-zlecenie dla studentow (wiek odpowiedni itp) koszt
    > pracodawcy to jedynie pensja brutto (netto + zaliczka na podatek

    spełniam warunki wiekowe ;)

    chodzi mi o to, ze zaproponowano mi umowe o prace (899 brutto) ale ja
    wolalabym umowe-zlecenie - bo mi sie to bardziej opłaca... wtedy
    doastane na rękę 762 a nie 630 (okolo)

    do czego zmierzam... skoro koszt zatrudnienia na umowę o pracę wyniosl
    by 1085,91 , a przy umowie zleceniu tylko 899 (o ile dobrze Cię
    zrozumiałam) to chciałabym sie potargować o te 50 zł miesiecznie, czyli
    aby to bylo 949 brutto co mi da osiemset kilka złotych netto...
    i tak, pracodawca wtedy zaoszczędza 135,91 zł misięcznie...

    jeżeli się mylę, niech mnie ktoś poprawi...

  • 7. Data: 2006-01-06 14:32:34
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Emi wrote:
    > Przy wynagrodzeniu miesięcznym w wysokości 899 zł brutto - ile tak
    > naprawdę kosztuje to pracodawcę:

    Moze ja sie nie znam, ale to zawsze kosztuje pracodawce 899 brutto.

  • 8. Data: 2006-01-06 14:36:21
    Od: Emi <e...@c...pl>

    Piotrek napisał(a):

    > Moze ja sie nie znam, ale to zawsze kosztuje pracodawce 899 brutto.

    no właśnie nie...

  • 9. Data: 2006-01-06 15:24:14
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Emi wrote:
    > no właśnie nie...

    Hm, no to faktycznie sie nie znam. Ja jedynie bym zrozumial pytanie 'ile
    kosztuje pracodawce przy 899 zl netto'...

  • 10. Data: 2006-01-06 15:30:20
    Od: "Blady" <maja(no spam)@wp.pl>

    nie znasz sie i to bardzo
    na kazda zlotowke ktora dostajesz do kieszeni twoj Chlebodawca musi oddac
    ~1,9 zl na socjalistow i innych ktorym sie wszystko nalezy.