PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa kwalifikacyjna - wady co podawac?

  • 61. Data: 2006-12-11 12:17:24
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna - wady co podawac?
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: michalek [Sun, 10 Dec 2006 15:49:18 +0100]:

    > Równie dobre jest
    > "Firma XYZ w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje
    > na stanowisko....itd"

    No właśnie o tym mówię :) Obustronny cyrk i nic poza tym...
    27 lat mam, co dużo nie jest, ale pamiętam że jednak te parę
    lat temu jakoś normalniej się rozmawiało...

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * Miliony z gier * WGA won * Linutop *

  • 62. Data: 2006-12-11 12:19:04
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: złoty [Sat, 09 Dec 2006 00:58:04 +0100]:

    > hmm..szczerze mówiąc nie wiem co chciałaś przez to
    > powiedzieć..

    A, takie tam drobne przykłady pierduł opowiadanych na swój
    temat przez kandydatów do pracy. Jak ktoś mi poważnie prosto
    w oczy próbuje opowiadać że nie ma nic przeciwko zasuwaniu
    przez 20h/dobę z weekendami włącznie - to jak go niby można
    poważnie traktować...? ;-)

    > po drugie - nie wiem czemu akurat zaliczasz mnie do "wy" :)

    Em? Ja tak sobie ogólnie do pracowników... No dobra, będę
    następnym razem jakoś zaznaczać :)

    > I też uważam, iż pytanie _obcego_ faceta/kobiety o jego/jej
    > "największe wady" jest po prostu śmieszne.. a oczekiwanie
    > szczerej odpowiedzi..jest jeszcze śmieszniejsze.

    A jeśli zamienię to na "słabe strony" albo wręcz na pytanie
    "w czym chciałaby się pani doszkolić?" - dalej będzie takie
    brzydkie? Bo w sumie, to to głównie o to chodzi właśnie...

    Kira

  • 63. Data: 2006-12-13 00:13:53
    Od: złoty <m...@p...onet.pl>

    Kira napisał(a):

    > No właśnie o tym mówię :) Obustronny cyrk i nic poza tym...
    > 27 lat mam, co dużo nie jest, ale pamiętam że jednak te parę
    > lat temu jakoś normalniej się rozmawiało...

    ..niestety - to wynik durnowatego małpowania "zachodu" (a raczej USA
    znanego z filmów). Tylko patrzeć, jak wejdzie masowa moda na własnych
    psychoterapeutów :)

    Kurcze.. jak to jest..że głupie zwyczaje przenoszą się na Polski grunt
    szybciej/chętniej niż "te drugie"? Czemu nie może być tak, że z innych
    kultur zapożyczamy tylko to "co dobre" a pozostałe pomijamy?

    pzdr
    A.

  • 64. Data: 2006-12-13 00:18:49
    Od: złoty <m...@p...onet.pl>

    Kira napisał(a):

    > A jeśli zamienię to na "słabe strony" albo wręcz na pytanie
    > "w czym chciałaby się pani doszkolić?" - dalej będzie takie
    > brzydkie? Bo w sumie, to to głównie o to chodzi właśnie...

    heh..no brzmi to już lepiej..ale jeśli odpowiedziałbym na to pytanie
    (zgodnie z prawdą, do czego np. namawia Immona): seks, języki obce i
    psychologia społeczna.. miałbym u Ciebie szanse?* :)

    pzdr
    A.

    *..mówię w kontekście zawodowym oczywiście ;)

  • 65. Data: 2006-12-13 06:59:14
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: złoty [Wed, 13 Dec 2006 01:18:49 +0100]:

    > heh..no brzmi to już lepiej..ale jeśli odpowiedziałbym na to
    > pytanie (zgodnie z prawdą, do czego np. namawia Immona): seks,
    > języki obce i psychologia społeczna.. miałbym u Ciebie szanse?* :)

    Wiesz, w seksie to ja cię doszkalać nie będę ;))) Aczkolwiek
    owszem, miałbyś, bo nie-śmiertelnie-poważne podejście do siebie
    to jest akurat cecha charakteru, którą cenię bardzo wysoko.
    Czyli jak widać informację przekazałeś, i nie była to stricte
    odpowiedź na pytanie - łapiesz, o co w tej zabawie chodzi?

    Kira

  • 66. Data: 2006-12-18 03:10:23
    Od: r...@p...onet.pl

    > Witam,
    > jakie wady podawac na rozmowie kwalifikacyjnej, aby nie tracic szans na
    > otrzymanie pracy. Wczoraj kazal mi wymienic niedoszly pracodawca trzy wady.
    > moze brak asertywnosci, upor, przypadki spozniania sie???/
    > Co radzicie wymieniac?
    > Dzieki, pozdr, J.

    Prawde. "Prawda córka czasu". Kłamstwo jest grzechem.

  • 67. Data: 2006-12-18 06:30:18
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@s...wp.pl>

    On Mon, 18 Dec 2006 04:10:23 +0100, <r...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    wady wymienic warto, bo to znaczy, ze nie jestes zapatrzony sam w siebie i
    umiesz sie realnie oceniac.
    Wymien takie ktore beda neutralne z punktu widzenia przyszlego pracodawcy.
    Nie przesadzaj i nie wymieniaj niczegow stylu: nie moge sie powstrzymac
    od pracy w nadgodzinach... ;))

    Zdrowko! :)

    --
    Kuroi Bonza
    pager 0642299084

    "Linux is like vigvam: no windows, no gates, only Apache inside"