PracaGrupypl.praca.dyskusje › swiadczenie rehabilitacyjne a urlop macierzynski

  • 1. Data: 2006-12-08 08:56:11
    Temat: swiadczenie rehabilitacyjne a urlop macierzynski
    Od: "salamandra" <s...@w...pl>

    termin porodu mam 10 grudnia, przyznano mi swiadczenie rehabilitacyjne
    dodatkowo na 1 miesiac... czy w takim razie po 10 grudnia lekarka dalej
    wypisuje mi zwolnienie czy musi wypisac mi macierzynski...

    salamandra

  • 2. Data: 2006-12-08 22:48:00
    Od: "Kalisima" <n...@m...me>

    Użytkownik "salamandra" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dodatkowo na 1 miesiac... czy w takim razie po 10 grudnia lekarka dalej
    > wypisuje mi zwolnienie czy musi wypisac mi macierzynski...

    Jeśli pójdziesz do lekarza prowadzącego, to raczej wypisze macierzyński, bo
    taki ma przepis. Jeśli jednak byłabyś, dajmy na to ... przeziębiona, albo
    coś w tym guście i poszła do zwykłego internisty, to raczej wypisze ci
    normalne zwolnienie i będziesz mogła mieć macierzyński dopiero po porodzie.
    Kalisima