PracaGrupypl.praca.dyskusje › swietna rzecz

  • 1. Data: 2006-12-07 20:41:18
    Temat: swietna rzecz
    Od: " " <t...@g...pl>

    witam.mam propozycje nei do odrzucenia.kto chcialby zamienic 10zl na 130tys zl
    niech sie odezwie na gg 7203719.tylko 7 szczesliwcow bedzie moglo zamienic tak
    niewiele na duzo kasy.pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-12-07 20:49:33
    Temat: Re: swietna rzecz
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2006-12-07, <t...@g...pl> wrote:
    > witam.mam propozycje nei do odrzucenia.kto chcialby zamienic 10zl na
    > 130tys zl niech sie odezwie na gg 7203719.tylko 7 szczesliwcow bedzie
    > moglo zamienic tak niewiele na duzo kasy.pozdrawiam
    Potencjalnym kandydatom na szczęśliwców przypomina się, iż piramidy
    finansowe są nielegalne :>

    Takoż pozdrawiam
    Czesiu
    --
    ciekawe zderzenie kulturowe: w piździawicy in the middle of nowhere wyłania się
    z bieli pani dżokejka na koniu, byrdłoczerzy i eskadra treserów psów. Patrzą

  • 3. Data: 2006-12-07 21:47:09
    Od: " " <t...@g...pl>

    <t...@g...pl> napisał(a):

    > witam.mam propozycje nei do odrzucenia.kto chcialby zamienic 10zl na 130tys zl
    > niech sie odezwie na gg 7203719.tylko 7 szczesliwcow bedzie moglo zamienic tak
    > niewiele na duzo kasy.pozdrawiam

    zartowalem co do tego bo chcialem sprawdzic kto sie odezwie.jezeli kogos
    skrzywdzilem tym lub urazilem bardzo przepraszam :).juz wyslalem maila o
    usuniecie tego posta.pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-12-08 00:57:09
    Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>

    t...@g...pl napisał(a):
    > zartowalem co do tego bo chcialem sprawdzic kto sie odezwie.jezeli kogos
    > skrzywdzilem tym lub urazilem bardzo przepraszam :).juz wyslalem maila o
    > usuniecie tego posta.pozdrawiam

    a gdzie się takie maile wysyła?

    --
    Matt Z

  • 5. Data: 2006-12-08 06:03:01
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@s...wp.pl>

    > zartowalem co do tego bo chcialem sprawdzic kto sie odezwie.jezeli kogos
    > skrzywdzilem tym lub urazilem bardzo przepraszam :).juz wyslalem maila o
    > usuniecie tego posta.pozdrawiam
    zart zartem, ale my sie juz w przyszlosi nie poczytamy, bo u mnie spam
    lista...

    --
    Kuroi Bonza
    pager 0642299084

    "Linux is like vigvam: no windows, no gates, only Apache inside"

  • 6. Data: 2006-12-08 11:58:58
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    t...@g...pl napisał(a):

    > zartowalem co do tego bo chcialem sprawdzic kto sie odezwie.jezeli kogos
    > skrzywdzilem tym lub urazilem bardzo przepraszam :).juz wyslalem maila o
    > usuniecie tego posta.pozdrawiam

    I uważasz, że to było śmieszne t...@g...pl ?
    A może lepiej byłoby się nauczyć anulować swoje wiadomości na grupie
    zamiast maile wysyłać?

    Tobi

  • 7. Data: 2006-12-08 14:24:40

    to moze ktos mi podpowie jak sie anuluje swoje posty??bardzo bylbym wdzieczny...