PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca na umowę o dzieło - proszę o szczegóły

  • 1. Data: 2005-09-25 13:04:14
    Temat: praca na umowę o dzieło - proszę o szczegóły
    Od: "Adam " <d...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Dostałem ofertę pracy i wynagrodzenia takiego, że jedyną opłacalną formą
    wynagrodzenia jest umowa o dzieło podpisywana co miesiąc. I tu mam pytania:
    czy muszę, jeśli to tak to jakie składki i w jakiej wysokości do jakich
    urzędów odprowadzać? Czy w ogóle warto iśc do roboty czy zostać na studiach,
    które mi nic nie dają i zbierać z kredytu studenckiego na dobrą uczelnię?

  • 2. Data: 2005-09-25 16:32:02
    Temat: Re: praca na umowę o dzieło - proszę o szczegóły
    Od: "Jolmira" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Adam " <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > studiach,
    > które mi nic nie dają i zbierać z kredytu studenckiego na dobrą uczelnię?

    Co do decyzji czy pozostać na studiach czy podjąć pracę na umowę o dzielo to
    niestety w tym nikt Ci nie pomoże chyba, sam musisz podjąć taką decyzję.
    A z umowy o dzielo zleceniodawca potrąca skladkę jedynie na podatek
    dochodowy do Urzędu Skarbowego.