PracaGrupypl.praca.dyskusje › TYLKO DZISIAJ MOZESZ WSZYSTKO ZMIENIC !!!

  • 1. Data: 2005-09-25 12:10:01
    Temat: TYLKO DZISIAJ MOZESZ WSZYSTKO ZMIENIC !!!
    Od: S <s...@i...op.pl>

    To właśnie *DZISIAJ* Polacy w wyborach "zdecydują" o dalszym losie Polski -
    czy może coś drgnie czy już ma tak zostać ten *SYF* !!
    (To Parlament jest najwyższą władzą.)

    Przypomnę, że ewentualna duża frekwencja jest właśnie groźna dla ZASTANEGO
    UKŁADU - generuje nieprzewidywalne konsekwencje dla ewentualnych prób
    kontrolowania tego procesu...
    Im mniej ludzi pójdzie do wyborów tym bardziej będzie tak jak sobie
    *nakręcili*

    Przypomnę, że to właśnie wyjątkowo *wysoka* frekwencja udaremniła ostateczne
    sfałszowanie wyborów zimą na *Ukrainie*

  • 2. Data: 2005-09-25 12:28:37
    Temat: Re: TYLKO DZISIAJ MOZESZ WSZYSTKO ZMIENIC !!!
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 25-09-2005 o 14:10:01 S <s...@i...op.pl> napisał:

    > To właśnie *DZISIAJ* Polacy w wyborach "zdecydują" o dalszym losie
    > Polski -
    > czy może coś drgnie czy już ma tak zostać ten *SYF* !!
    > (To Parlament jest najwyższą władzą.)

    Wszystko to IRL jest bzdurą.

  • 3. Data: 2005-09-25 12:40:32
    Od: S <s...@i...op.pl>

    Tomasz Płókarz wrote:

    > Wszystko to IRL jest bzdurą.

    co jest niby "bzdurą"?
    że Sejm jest konstytucyjnie najwyższą władzą w Polsce że to *on* właśnie
    może np. zmienić Konstytucję, prawo, podatki *wszystko* !!
    i że powołuje (i odwołuje) Rząd RP który właśnie nami rządzi?

  • 4. Data: 2005-09-25 13:14:31
    Od: "@nn" <ann@post>

    Użytkownik "S" <s...@i...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > może np. zmienić Konstytucję, prawo, podatki *wszystko* !!
    > i że powołuje (i odwołuje) Rząd RP który właśnie nami rządzi?

    Nie! To, że cokolwiek się zmieni jest bzdurą.
    Ania
    --
    ~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~
    *~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*

  • 5. Data: 2005-09-25 13:16:09
    Od: S <s...@i...op.pl>

    @nn wrote:
    > To, że cokolwiek się zmieni jest bzdurą.

    przy takim podejściu to...

    "Jak ktoś sobie *sam* marzy to jego marzenie pozosatje snem,
    ale jeśli *jeszcze* ktoś *razem* z nim marzy
    to wówczas *to* marzenie *już* jest *rzeczywistością* "
    Yoko Ono

  • 6. Data: 2005-09-25 13:34:36
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    S napisał(a):

    > "Jak ktoś sobie *sam* marzy to jego marzenie pozosatje snem,
    > ale jeśli *jeszcze* ktoś *razem* z nim marzy
    > to wówczas *to* marzenie *już* jest *rzeczywistością* "
    > Yoko Ono

    Przed czy po ślubie z Lennonem? ;)

    j.

  • 7. Data: 2005-09-25 13:42:51
    Od: S <s...@i...op.pl>

    januszek wrote:

    > Przed czy po ślubie z Lennonem? ;)

    *wkurza* mnie to podejście "polaczków"!!
    tylko niech później nie *jęczą* na grupie "praca"

  • 8. Data: 2005-09-25 13:49:54
    Od: S <s...@i...op.pl>

    point wrote:

    > NTG
    > pl.rec.paranoja

    w tej *PZBR* (Polskiej Zjednoczonej Bananowej Republice)
    słowa "praca" i "paranoja" to *SYNONIMY* !!

  • 9. Data: 2005-09-25 13:51:35
    Od: point <r...@p...onet.pl>

    S wrote:

> [...]
    > ale jeśli *jeszcze* ktoś *razem* z nim marzy
    > to wówczas *to* marzenie *już* jest *rzeczywistością* "

    NTG
    pl.rec.paranoja

  • 10. Data: 2005-09-25 14:07:29
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    S napisał(a):

    > *wkurza* mnie to podejście "polaczków"!!
    > tylko niech później nie *jęczą* na grupie "praca"

    Mnie wkurza Twoje podejście...

    j.