PracaGrupypl.praca.dyskusje › kontrakt - własna dzialalnosc czy etat

  • 1. Data: 2009-10-28 06:23:15
    Temat: kontrakt - własna dzialalnosc czy etat
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    witam chciałbym spytac co jest lepsze pod wzgledem finansowym jak równiez
    prawa pracy (zwolnienia, urlopy, lekarz) przejscie na wlasna dzialalnosc czy
    etat w firmie. Mam takie alternatywy przy pejsciu na prace kontraktową
    poprzez agencje pracy. Po glowie chodzi mi równiez zrobienie czegos swojego
    ale nie wiem kiedy do tego dojdzie i czy starczy mi czasu

    dzieki za pomoc
    pozdrawiam
    rt

  • 2. Data: 2009-10-28 08:46:16
    Temat: Re: kontrakt - własna dzialalnosc czy etat
    Od: "Adam" <n...@a...com>

    "rt" <x...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > swojego
    > ale nie wiem kiedy do tego dojdzie i czy starczy mi czasu

    jak masz sie zaszyc w biurze na 12h dziennie, szef jest dziwny itd. to etat,
    ciepla posada, nie tak latwo zwolnic
    jak masz zaciecie, mozesz realizowac kilka zlecen na raz to probuj

    trzeba tylko pamietac, ze wlasna dzialalnosc gospodarcza to jeszcze nie
    wlasna firma jak to sie czasami wydaje, wlasna firma to rozumiem ze
    przychodze do roboty na 6, pracuje do 20 i robie dla siebie, zeby pozniej
    pracowac 4h dziennie :), a dzisiaj wlasna dzialalnosc gospodarcza to czesto
    korzysc ale tylko dla firm ktore Cie zatrudnia.

    ale wszystko ma swoje + i -, trzeba probowac
    adam

  • 3. Data: 2009-10-28 08:55:54
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    Etat - zajmujesz sie praca, tym co robisz dobrze/lubisz/chcesz robic.
    DG - jak chcesz oprocz tego miec na glowie zusy, us, ksiegowosc, podatki.

    Teoretycznie na DG moglbys wyjsc lepiej finansowo jak bedziesz
    kombinowal z kosztami, ale lepiej przede wszystkim wyjdzie pracodawca.