PracaGrupypl.praca.dyskusje › najgorsza praca

  • 1. Data: 2009-10-27 19:12:11
    Temat: najgorsza praca
    Od: " bolekprostousty" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    interesuje mnie najgorsza i najobrzydliwsza praca jaką można wykonywać

  • 2. Data: 2009-10-27 19:36:47
    Temat: Re: najgorsza praca
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > interesuje mnie najgorsza i najobrzydliwsza praca jaką można wykonywać

    idź się onanizować w inne miejsce, tutaj Ci nie pomożemy :)

  • 3. Data: 2009-10-27 20:54:32
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    bolekprostousty <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > interesuje mnie najgorsza i najobrzydliwsza praca jaką można wykonywać

    gardziej ty zboczeńcu nie podsuwaj mi propozycji z dziedziny którą ty
    uprawiasz.Musisz być skończonym mętem.Tfuuuu.

  • 4. Data: 2009-10-27 20:54:39
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-10-27 20:12, bolekprostousty pisze:
    > interesuje mnie najgorsza i najobrzydliwsza praca jaką można wykonywać

    Pracownik do obsługi e-mail

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 5. Data: 2009-10-28 06:42:35
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 27 Paź, 21:54, "Mich@l" <k...@t...cy> wrote:

    > Pracownik do obsługi e-mail

    No co ty?

    przecież jak sami piszą zarabiają po 30 tyś. miesięcznie za 15 min.
    dziennie siedzenia przed komputerem w domu.

  • 6. Data: 2009-10-28 12:08:09
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-10-28 07:42, gr pisze:

    > No co ty?
    >
    > przecież jak sami piszą zarabiają po 30 tyś. miesięcznie za 15 min.
    > dziennie siedzenia przed komputerem w domu.

    Po 30000 to zarabiają może szefowie (ci, co dają ogłoszenia). Zwykli,
    szeregowi pracownicy do obsługi e-mail już tak różowo nie mają :)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 7. Data: 2009-10-28 12:13:22
    Od: belgrano <a...@g...net.pl>

    Stawiam na motoryzacja i robota w ASO!

  • 8. Data: 2009-10-28 18:42:54
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Mich@l napisal(a):

    > Po 30000 to zarabiają może szefowie (ci, co dają ogłoszenia). Zwykli,
    > szeregowi pracownicy do obsługi e-mail już tak różowo nie mają :)

    30k to może kilka osób - _twórców_ systemu. Reszta, szczególnie 'ci co
    dają ogłoszenia' to pionki, nazywające siebie 'dyrektorami ds. obsługi
    email' :D

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 9. Data: 2009-10-28 19:48:45
    Od: r...@m...com

    przynieś, podaj, pozamiataj

  • 10. Data: 2009-10-28 22:25:24
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Zbylut" <Z...@N...zzz> napisał w wiadomości
    > 30k to może kilka osób - _twórców_ systemu. Reszta, szczególnie 'ci co
    > dają ogłoszenia' to pionki, nazywające siebie 'dyrektorami ds. obsługi
    > email' :D

    Kiedy byłem dzieckiem, bawiłem się w Zorro.
    Oni też się podobnie bawią, chociaż mają lepsze zabawki niż kiedyś.
    To jeszcze dzieci.
    (w każdym razie ludzie o umysłowości kilkuletnich dzieci, którzy bawią
    się w "byznesmenóf").

    j.