PracaGrupypl.praca.dyskusjeraiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!! › Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
    From: kingram <k...@N...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
    Date: Tue, 04 Mar 2003 22:02:23 +0100
    Sender: t...@p...onet.pl@p50800944.dip0.t-ipconnect.de

    Wojciech Skrzypinski wrote:
    <ciach>
    > gwoli scislosci :

    <ciach>
    > Nie mialem zamiaru nikogo obrazac, ale po prostu wydaje mi sie, ze poszukiwanie
    pracy
    > to nie czas na "zemste" - zreszta cos, co zdenerwowanemu kandydatowi wydaje sie
    > swietnym odwetem, stawia go w oczach pracodawcy na rowni z nieprzewidywalnym
    > osobnikiem zupelnie nieodpornym na stres. A palenie za soba mostow nie jest dobrym
    > pomyslem ani na czasy prosperity, ani dekoniunktury !
    >
    > Wojtek
    Wojtku - przepusc przez filtr moja odpowiedz na twojego poprzedniego
    posta - tak wlasnie Ciebie zroumialem...
    Tym niemniej - jesli sie cenisz i znasz swoja wartosc - to nawet Pan
    Bocek & Sp. z o.o. - powinni uslyszec od Ciebie ze cos spiep.... i ze
    nie masz ochoty z nimi wiecej rozmawiac - bo masz ich za "niepowaznych"
    (delikatnie sprawe ujmujac)...
    W takim momencie - zapewniam Cie (jestem o tym przekonany) ze
    przynajmniej na zachodzie (Niemcy) - taka reakcja przyniosla by Ci
    wiecej pozytku niz strat...
    W domysle: "Zaraz - ja tu chcialem do was na takie i takie stanowisko...
    System nawalil? Chcecie mnie lub innych jako akwizytorow dywanow? No to
    sorry, ale to nie Ja..."

    --
    Best Regards

    (-) Krzysztof Ingram