PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanko do grupowiczow

  • 1. Data: 2003-01-31 01:28:30
    Temat: pytanko do grupowiczow
    Od: "Robak" <r...@p...onet.pl_NO_SPAM>

    Witam!

    Mam pytanie zwiazane z "lowcami glow" czy ktos korzystal z ich uslug i jak
    to wyglada.

    Prosze o opinie, kogo polecacie, kogo odradzacie.

    Bede wdzieczny za wszelkie informacje, jestem z Warszawy.

    Pozdrawiam,

    Robak

    GG: 136816

    prv. r...@o...pl_no_spam

  • 2. Data: 2003-01-31 08:09:34
    Temat: Re: pytanko do grupowiczow
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Robak" <r...@p...onet.pl_NO_SPAM> wrote in message
> [...]
    > to wyglada.
    >
    > Prosze o opinie, kogo polecacie, kogo odradzacie.
    >
    > Bede wdzieczny za wszelkie informacje, jestem z Warszawy.

    Bylo jakis czas temu. Z mojej strony Innovation i Infostaff - odzywaja sie
    blyskawicznie, zakladajac, ze spelniasz wymagania na stanowisko.
    pozdrawiam
    /p

  • 3. Data: 2003-01-31 08:11:56
    Od: "Mystery Me" <m...@w...pl>

    Moze czegos nie rozumiem.... Po co Ci lowca glow?
    Jesli nie jestes pracodawca ktory poszukuje mozliwosci zatrudnienia
    konkretnej osoby z konkurencji .. to rozumiem ze chodzi Ci raczej o
    mozliwosc skorzystania z ofert doradztwa kadrowego.

    Ty krotkie wyjasnienie dla zainteresowanych :
    lowca glow - czyli tzw head hunter to usluga, lub doradztwo specjalizujace
    sie w usludze, pozyskiwania do pracy dla swojego klienta wskazanych (czesto
    z imienia i nazwiska) osob.

    Standardowa usluga rekrutacyjna doradztwa kadrowego polega na wyszukaniu na
    rynku osob poszukujacych pracy, tych ktore najlepiej spelniaja wymagania
    klienta (firmy).

    Kazda osoba poszukujaca pracy moze przeslac swoje Cv do Doradztwa i poprosic
    o wpisanie do bazy danych (usluga jest bezplatna!)
    Mozesz tez odpowiedziec na ogloszenie prasowe lub internetowe takiej firmy i
    wziac udzial w rekrutacji na konkretne stanowisko. Wysylajac aplikacje
    pamietaj wyraznie napisac na jakie kandydujesz stanowisko.

    Najpierw bedziesz mial rozmowe z konsultantem firmy doradztwa a potem jesli
    sie zakwalifikujesz do nastepnego etapu mozesz miec szanse na rozmowe z
    potencjalnym pracodawca.

    Doradztwa czesto korzystaja z roznych technik rekrutacyjnych aby zroznicowac
    kandydatow i lepiej poznac ich faktyczne kwalifikacje dlatego czasem mozesz
    wziac udzial w Assessement Center lub zostac poproszony o wypelnienie testu
    psychologicznego.

    Znane doradztwa... wlasciwie nie mozna okreslic ktore jest godne polecenia a
    ktore nie ... Wszystko zalezy od konsultanta na jakiego trafisz
    niekoniecznie od samej firmy. Wrzuc w wyszukiwarke "doradztwo kadrowe" lub
    "doradztwo personalne" .

    Powodzenia

    Mirage

    Użytkownik Robak <r...@p...onet.pl_NO_SPAM> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b1cjec$26d7$...@n...ipartners.pl...

  • 4. Data: 2003-01-31 09:26:01
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > to wyglada.
    >
    > Prosze o opinie, kogo polecacie, kogo odradzacie.
    >
    > Bede wdzieczny za wszelkie informacje, jestem z Warszawy.

    Jako pierwszych złowi swoich znajomych bez pracy :))))

    Tomek