PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanko do grupowiczow › Re: pytanko do grupowiczow
    From: "Mystery Me" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pytanko do grupowiczow
    Date: Fri, 31 Jan 2003 09:11:56 +0100

    Moze czegos nie rozumiem.... Po co Ci lowca glow?
    Jesli nie jestes pracodawca ktory poszukuje mozliwosci zatrudnienia
    konkretnej osoby z konkurencji .. to rozumiem ze chodzi Ci raczej o
    mozliwosc skorzystania z ofert doradztwa kadrowego.

    Ty krotkie wyjasnienie dla zainteresowanych :
    lowca glow - czyli tzw head hunter to usluga, lub doradztwo specjalizujace
    sie w usludze, pozyskiwania do pracy dla swojego klienta wskazanych (czesto
    z imienia i nazwiska) osob.

    Standardowa usluga rekrutacyjna doradztwa kadrowego polega na wyszukaniu na
    rynku osob poszukujacych pracy, tych ktore najlepiej spelniaja wymagania
    klienta (firmy).

    Kazda osoba poszukujaca pracy moze przeslac swoje Cv do Doradztwa i poprosic
    o wpisanie do bazy danych (usluga jest bezplatna!)
    Mozesz tez odpowiedziec na ogloszenie prasowe lub internetowe takiej firmy i
    wziac udzial w rekrutacji na konkretne stanowisko. Wysylajac aplikacje
    pamietaj wyraznie napisac na jakie kandydujesz stanowisko.

    Najpierw bedziesz mial rozmowe z konsultantem firmy doradztwa a potem jesli
    sie zakwalifikujesz do nastepnego etapu mozesz miec szanse na rozmowe z
    potencjalnym pracodawca.

    Doradztwa czesto korzystaja z roznych technik rekrutacyjnych aby zroznicowac
    kandydatow i lepiej poznac ich faktyczne kwalifikacje dlatego czasem mozesz
    wziac udzial w Assessement Center lub zostac poproszony o wypelnienie testu
    psychologicznego.

    Znane doradztwa... wlasciwie nie mozna okreslic ktore jest godne polecenia a
    ktore nie ... Wszystko zalezy od konsultanta na jakiego trafisz
    niekoniecznie od samej firmy. Wrzuc w wyszukiwarke "doradztwo kadrowe" lub
    "doradztwo personalne" .

    Powodzenia

    Mirage

    Użytkownik Robak <r...@p...onet.pl_NO_SPAM> w wiadomości do grup