PracaGrupypl.praca.dyskusje › [pyt] Studia lic. i bezrobocie a wymiar urlopu

  • 1. Data: 2003-01-30 19:54:20
    Temat: [pyt] Studia lic. i bezrobocie a wymiar urlopu
    Od: "Marko" <r...@i...pl>

    Witam

    Czy 3-letnie studia licencjackie tez dają 8 lat do wymiaru urlopu ?

    Czy okres w którym zarejstrowany bezrobotny pobiera zasiłek jest liczony do
    wymiatu urlopu wypoczynkowego ?

    Pozdrawiam grupowiczów

  • 2. Data: 2003-01-30 20:06:40
    Temat: Re: [pyt] Studia lic. i bezrobocie a wymiar urlopu
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Witam
    >
    > Czy 3-letnie studia licencjackie tez dają 8 lat do wymiaru urlopu ?

    Tak.

    Tomek

  • 3. Data: 2003-01-31 13:11:04
    Od: s...@p...onet.pl

    > Witam
    >
    > Pyt. 1 - tak o ile przedstawiłeś dyplom ukończenia licencjatu.
    Pyt. 2 - tak tak patrz art 30 ustawy o zatrudnieniu i przeciwdziałanu
    bezrobociu......
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2003-01-31 20:00:00
    Od: "domańczak" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marko" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Czy okres w którym zarejstrowany bezrobotny pobiera zasiłek jest liczony
    do
    > wymiatu urlopu wypoczynkowego ?
    Raczej nie. Będąc jakis czas temu bezrobotną i jednocześnie na tzw. stażu
    absolwenckim czytałam, że staż nie liczy się do urlopu. Więc "zwykłe
    bezrobocie" chyba tym bardziej.
    Pozdrawiam
    Ania