PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przepisywanie prac

  • 1. Data: 2003-01-31 05:32:26
    Temat: Przepisywanie prac
    Od: Witold Jurgielewicz <w...@p...onet.pl>

    Mam pytanie: ile kosztuje komputerowe przepisywanie prac (za stronę)
    osobno: z maszynopisu i rękopisu, zakładając, że docelowa strona to
    format A4, a liczba linijek na stronie - 20 lub 22 (dokładnie nie
    pamiętam).

    Witold

  • 2. Data: 2003-01-31 12:06:34
    Temat: Re: Przepisywanie prac
    Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl>

    Witold Jurgielewicz wrote:

> [...]
    > osobno: z maszynopisu i rękopisu, zakładając, że docelowa strona to
    > format A4, a liczba linijek na stronie - 20 lub 22 (dokładnie nie

    A nie 60 znakow w wierszu, a wierszy 30?

    Dominika

  • 3. Data: 2003-01-31 12:25:18
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <3...@m...szczecin.pl> Dominika Widawska napisał(a):

    > A nie 60 znakow w wierszu, a wierszy 30?

    Proponuję używać jedynego słusznego standardu 1800 znaków ze spacjami ==
    strona. I kosztuje to 1-3 PLN za taką stronę, ale tych najtańszych nie
    warto brać, bo odbija się to czkawką. Przepisywanie tekstów nie jest
    takie proste, jak się wydaje, trzeba umieć chociaż tego Worda
    obsługiwać. Kiedyś koleżance taka panna po złotówce przepisała, ale
    wszystkie tabulacje i przejścia do nowego wiersza robiła... spacjami.
    Nie używała też spacji nierozdzielających przy myślnikach. Nie muszę
    dodawać, co się stało, gdy zmieniliśmy marginesy i rozmiar czcionki...
    Skończyło się na przekonwertowaniu do .txt i przejechaniu tego
    regexpami pod Linuksem. Dobrze, że koleżanka miała kolegę, który
    potrafił coś z tym zrobić, bo inaczej dwa dni by poprawiała to po tej
    panience...
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2003-02-02 18:42:09
    Od: "Agaa" <m...@p...onet.pl>

    ja boirę 2 zł - wykresy, tabele, skany , zdjęcia
    a...@s...pl