1. Data: 2003-01-30 22:20:33
Temat:Czas określony - ile razy można?
Od:"-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno teraz były jakieś zmiany w KP dotyczące tego ile razy można być pod
rząd zatrudnionym na umowę na czas określony aby potem automatycznie nie
zamieniła się w umowę na czas nieokreślony. Jak to wygląda obecnie?

2. Data: 2003-01-30 22:27:29
Temat:Re: Czas określony - ile razy można?
Od:"Pata" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
podobno w nowym kodeksie pracy istnieje możliwość "umowy na czas określony"
bez ograniczeń

Pata

3. Data: 2003-01-30 22:39:03
Od:"Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rząd zatrudnionym na umowę na czas określony aby potem automatycznie nie
> zamieniła się w umowę na czas nieokreślony. Jak to wygląda obecnie?

Praktycznie w nieskończoność. Jest tyle sposobów na ominięcie tych
przepisów, że umowę na czas określony możesz dostać po 10 latach pracy.

Tomek

4. Data: 2003-01-31 00:32:19
Od:Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

-=Przemek=- <c...@d...alter.pl> wrote:
> Podobno teraz były jakieś zmiany w KP dotyczące tego ile razy można być pod
> rząd zatrudnionym na umowę na czas określony aby potem automatycznie nie
> zamieniła się w umowę na czas nieokreślony. Jak to wygląda obecnie?

http://www2.gazeta.pl/praca/1,36483,1101093.html

Punkt 2. Praca okresowa

--
FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
A tak poza tym to dziś jest mój 10196 dzień życia, sprawność

5. Data: 2003-01-31 07:59:41
Od:"J.R." <jromanowska[usun]@schr.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niegdzie nie doczytałam się, że coś uległo aminie, jednak można zawrzeć
umowę na okres np. 5 - 10 lat , można ją przerwać umową o dzieło - to chyba
wszystko nadal tak wygląda. Mówię chyba gdyż akurat nie mam do czynienie z
umowami na czas określony. Fart taka firma!!
JR
To jest cytat z RZeczpospolitej z Kodeksu po nowelizacji
Art. 251. Zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas określony jest
równoznaczne w skutkach prawnych z zawarciem umowy o pracę na czas nie
określony, jeżeli poprzednio strony dwukrotnie zawarły umowę o pracę na czas
określony na następujące po sobie okresy, o ile przerwa między rozwiązaniem
poprzedniej a nawiązaniem kolejnej umowy o pracę nie przekroczyła jednego
miesiąca.

[Przepisu art. 251 Kodeksu pracy nie stosuje się do dnia przystąpienia
Rzeczypospolitej Polskiej do Unii Europejskiej.]

6. Data: 2003-01-31 09:17:07
Temat:Re: interpretacja do odp.
Od:"J.R." <jromanowska[usun]@schr.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisałam, że nic się nie zmieniło - popełniłam pewna nieścisłość -
interpretacja obowiązujących przepisów jest taka, że '" Do czasu wejścia
Polski do UE pracodawcy będą mogli zawierać dowolną ilość umów na czas
okreslony z jednym pracownikiem - zawieszenie stosowania art 25 ze
znaczkiem 1 K.p."

7. Data: 2003-01-31 09:22:10
Od:"Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

miało być na czas "nieokreślony"

Tomek

8. Data: 2003-01-31 12:25:19
Od:s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Art. 25 ze znaczkiem prim w którym się mówi o ilości zawieranych umów na cza
okraślony został zawieszony z dniem 29 listopada ubr. na podstawie art 6 ustawy
z dnia 26 lipca 2002 r o znianie ustaw -Kodeks pracy oraz innych ustaw ( Dz.U.
z 2002 r , nr 135, poz. 1146 ).Zawieszenie powyższego art. obowiązuje do chwili
wejścia Polski do UE. Pozdrawiam.