PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o spam

  • 1. Data: 2002-01-08 21:32:13
    Temat: pytanie o spam
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Dostaje praktycznie codziennie kilka jakichs ofert po koreansku.
    Jest to klopotliwe, bo za kazdym razem program (OE) mieli dyskiem, usiluje
    sciagac czcionki koreanskie, przy kliknieciu cos tam sie uruchamia.
    Czesc z tego to jakies porno.

    Mam pytanie w zwiazku z tym, zwlaszcza do kogos kto moze zna jakies programy
    do zbierania adresow.
    Czy "wpadlem" im w oko bo np. w moim mailu jest kr. czy tez moze jest to
    powszechne i innych tez dotyka.

    Dostaje tez spam przeznaczony dla USA (z reguly super kredyty, propozycje
    dla zadluzonych) ale to jest bardziej zrozumiale.
    (rejestrowalem sie na kilku stronach amerykanskich. Nie posadzam tu MS o
    handel adresami ale troche posledniejsze firmy tak).

  • 2. Data: 2002-01-08 22:27:46
    Temat: Re: pytanie o spam
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Użytkownik "A.B." <b...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (rejestrowalem sie na kilku stronach amerykanskich. Nie posadzam tu MS o
    > handel adresami ale troche posledniejsze firmy tak).

    zmień najlepiej konto na komercyjne. Będziesz miał absolutny spokój.

    Piotr

  • 3. Data: 2002-01-09 08:59:41
    Od: Andrzej \"druid the darkone\" Ostrowski <d...@f...irc.pl>

    > Dostaje praktycznie codziennie kilka jakichs ofert po koreansku.

    [ciah]

    > Dostaje tez spam przeznaczony dla USA (z reguly super kredyty, propozycje
    > dla zadluzonych) ale to jest bardziej zrozumiale.

    a) byles kiedys na jakies stronie zagranicznej (i ona sam wziela twoj adres)
    b) program do zbierania mail-i (ktos zbiera automatycznie a potem wysyla do tego
    kogo mail zabral - kraj nie ma znaczenia)
    c) kiedys moze korespondowales z kims z zagranicy i on ma ciebie swojej ksiazce
    adresowej (i z jego kont jest wziety twoj adres)

    jak sie bronic ?
    a) filtr na spam z tego adresu
    b) nie odpwiadac na mail (w sumie moze to miec znaczenia jak wysyla i odbiera
    automat)
    c) odpowiedziec REMOVE (ale wtedy wskazujesz ze ktos czyta te maile)
    d) mail bomb (uwaga mozliwa riposta)
    e) dogadac sie z administratorem systemu (tam gdzie masz konto)
    A.

  • 4. Data: 2002-01-09 09:40:23
    Od: "Lesher" <lesher@NO^%$5SPAMskrzynka.pl>

    "A.B." <b...@k...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > (rejestrowalem sie na kilku stronach amerykanskich. Nie posadzam tu MS o
    > handel adresami ale troche posledniejsze firmy tak).

    Hej!!
    Prawdopodobnie Twój adres mailowy mają "od" automatów przeszukujących listy
    dyskusyjne. Zrób sobie adres "antyspamowy" - popatrz na mój adres.

    Pozdrowienia
    Lesher

  • 5. Data: 2002-01-09 22:13:53
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    Piotr napisał(a):

    > zmień najlepiej konto na komercyjne. Będziesz miał absolutny spokój.

    Ja mam konto komercyjne i na moją skrzynkę też to samo przychodzi.
    Prosiłam swojego abuse o zablokowanie mojego konta dla wszystkiego co zawiera
    jakieś literki i głupie znaczki w tytule, to odpisał, że zablokował...Niestety
    ten spamer wysyła z różnych kont i trudno go chyba namierzyć (?).

    --
    Kaja