PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam praktyk

  • 1. Data: 2002-01-09 00:46:39
    Temat: Szukam praktyk
    Od: "Gabriel Filipkowski" <g...@w...pl>

    W maju będę miał praktyki przez 3 tgodnie. Jestem na kierunku systemy
    komputerowe i jestem bardzi dobrze obeznany w tej dziedzinie. Gdzie mógłbym
    znaleźć jakąś firmę, która mnie zatrudni na ten okres?

  • 2. Data: 2002-01-09 09:21:56
    Temat: Re: Szukam praktyk
    Od: "Agnieszka Wiśniewska" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Gabriel Filipkowski" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mógłbym
    > znaleźć jakąś firmę, która mnie zatrudni na ten okres?

    A w którym mieście?

    Agnieszka

  • 3. Data: 2002-01-09 09:58:32
    Od: "Gabriel Filipkowski" <g...@w...pl>

    > A w którym mieście?
    Warszawa i okolice!

  • 4. Data: 2002-01-09 12:34:03
    Od: "Agnieszka Wiśniewska" <k...@w...pl>

    > Warszawa i okolice!

    Ok, teraz pytanie podstawowe: czy liczysz, że dostaniesz wynagrodzenie, czy
    możesz pracować za darmo i uczyć się?

    Agnieszka

  • 5. Data: 2002-01-09 12:35:52
    Od: "TM" <Q...@G...PL>

> [...]
    mógłbym
    > znaleźć jakąś firmę, która mnie zatrudni na ten okres?

    Witam!
    Raczej bym nie liczył na zatrudnienie na 3 tygodnie... Prędzej praktyka
    bezpłatna.

    Pozdr,
    TM

  • 6. Data: 2002-01-09 14:59:53
    Od: "TeXXaS" <m...@e...pw.edu.pl>

    Dokładnie tak.
    Szansa na to, że ktokolwiek zrobi coś w ciągu
    pierwszych trzech tygodni w nowej firmie jest
    raczej mizerna. Pracodawca ryzykuje wpuszczając
    do siebie nowego pracownika, który potencjalnie
    posiedzi, popatrzy i ... tyle.

    Można liczyć, że jak się popracuje i wykarze to
    zatrudnią później ... ale to już osobna historia...

    ____________
    TeXXaS (Michał Zaborowski)
    ICQ# 48130462

  • 7. Data: 2002-01-09 15:38:13
    Od: "Gabriel Filipkowski" <g...@w...pl>

    > Ok, teraz pytanie podstawowe: czy liczysz, że dostaniesz wynagrodzenie,
    czy
    > możesz pracować za darmo i uczyć się?

    Miło by było żebym przynajmniej na bilet miał bo jestem z Żyrardowa.

  • 8. Data: 2002-01-09 15:54:58
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    > Miło by było żebym przynajmniej na bilet miał bo jestem z Żyrardowa.

    Nie liczyłbym na to. Ja dostałem się - po znajomości w dodatku - do dużej
    firmy (nie w dziale informatycznym, ale nie sądzę, żeby miało to znaczenie).
    Oczywiście moje kwalifikacje były dokładnie sprawdzane przed stażem.
    Praktyki były nieodpłatne i dopiero na koniec, ze względu na b. dobrą
    opinię o mojej pracy zaoferowano mi pewną niepieniężną gratyfikację.

    --
    K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
    private velvet animal oldsmobile mind

  • 9. Data: 2002-01-10 08:12:44
    Od: "B.J." <b...@k...chip.pl>

    > W maju będę miał praktyki przez 3 tgodnie. Jestem na kierunku systemy
    > komputerowe i jestem bardzi dobrze obeznany w tej dziedzinie.

    Uczysz się na Kasprzaka czy Zajączka?
    B.J.

  • 10. Data: 2002-01-10 09:19:59
    Od: "Gabriel Filipkowski" <g...@w...pl>