PracaGrupypl.praca.dyskusje › II Filar

  • 1. Data: 2002-01-08 17:56:52
    Temat: II Filar
    Od: "Agnieszka Lorek" <a...@g...pl>

    Wiem że już pisałam ale bardzo mnie nurtuje ta kwestia. Jeśli nie wybrałam
    filaru w 1 m-cu pracy to jak mogę się dowiedzieć gdzie jestem. Proszę tylko
    bez ocen mojej postawy:)

  • 2. Data: 2002-01-08 21:09:47
    Temat: Re: II Filar
    Od: "cosmic" <c...@h...pl>

    Możesz iść do ZUS-u i miłe panie sprawdzą Cię w komputerze i udzielą
    odpowiedzi.

    Użytkownik Agnieszka Lorek <a...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a1fbua$rii$...@h...uw.edu.pl...

  • 3. Data: 2002-01-08 22:11:19
    Od: "patudu" <p...@o...poczta.pl>

> [...]
    > filaru w 1 m-cu pracy to jak mogę się dowiedzieć gdzie jestem. Proszę ty

    Pewnie jeszcze w żadnym. Inaczej już byś o tym wiedziała- patrz wyżej (odp.
    na Twój poprzedni post). Ja wybrałam dużo później i ciągle jeszcze nie było
    za późno. Nie przejmuj się. pa.

  • 4. Data: 2002-01-10 09:20:24
    Od: m...@s...pl (Marek Mikolajczyk)

    >Wiem że już pisałam ale bardzo mnie nurtuje ta kwestia. Jeśli nie wybrałam
    >filaru w 1 m-cu pracy to jak mogę się dowiedzieć gdzie jestem. Proszę tylko
    >bez ocen mojej postawy:)

    Wydaje mi sie, ze sie biurwy w ZUSie i tak nie polapia i w
    przeciagu miesiaca nic nie zalatwia.
    Ja z braku ... czasu odczekalem 3-mce i dopiero wtedy sie zapisalem.
    I nic sie nie stalo (znaczy skladki z 3-mcy przepadly :-( - lataly
    dziure, lub poszly na kawe dla biurw).
    W twoim interesie jest, zeby zalatwic to jak najszybciej.
    Bedziesz miala i fundusz, ktory wybierzesz, i nic Ci nie zginie.