PracaGrupypl.praca.dyskusje › mapa bezrobocia w Polsce

  • 1. Data: 2002-01-08 19:02:52
    Temat: mapa bezrobocia w Polsce
    Od: "bud" <b...@i...pl>

    Witam

    Znalazl ktos moze w necie mapke Polski z zaznaczonymi poziomami bezrobocia?

    mat

  • 2. Data: 2002-01-08 19:09:18
    Temat: Re: mapa bezrobocia w Polsce
    Od: "bud" <b...@i...pl>

    Użytkownik "bud" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Znalazl ktos moze w necie mapke Polski z zaznaczonymi poziomami bezrobocia?
    >
    > mat

    Juz znalazlem: http://arch.rp.pl/a/rz/2001/02/20010221/raporty_a_2-
    2.F.gif

  • 3. Data: 2002-01-08 21:01:21
    Od: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl>

    > Juz znalazlem: http://arch.rp.pl/a/rz/2001/02/20010221/raporty_a_2-
    2.F.gif

    Popatrzylam i przerazilam sie. Bo ta mapka chyba jest dosyc nieaktualna. No
    bo mieszkam w Krakowie i dookola takie bezrobocie, ze strach, a na mapie
    jestesmy najjasniejszym kolorem .....
    Data sugerowalaby, ze to sprzed roku?

    Ewa

  • 4. Data: 2002-01-09 07:14:34
    Od: "agnieszka" <a...@p...onet.pl>

    co za bzdura! podlasie, wg. tej mapki wydawałoby sie ze to eldorado na
    poziomie warszawy i okolic. bzdura! Boze co druga osoba jest bez pracy.

    durnie!

  • 5. Data: 2002-01-09 07:14:41
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

> [...]
    > bo mieszkam w Krakowie i dookola takie bezrobocie, ze strach, a na mapie

    A ja mysle, ze to co widzisz dookola to jest nic w porownaniu z tym co
    jest zaznaczone ciemniejszymi kolorami. Jedz tam i sie rozejrzyj,
    zrozumiesz wtedy ze w Krakowie to "nie ma" bezrobocia.
    Wejdz w Krakowie do supermarketu a potem pojedz do regionu
    "pomaranczowego" i wejdz do sklepu, tylko zdaz przed 10:00 bo potem ten
    sklep zamykaja, bo do 10:00 wszyscy kupia chleb na zeszyt i potem nie
    maja juz po co (i z czym) przyjsc do tego sklepu.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 6. Data: 2002-01-09 09:48:47
    Od: ErkA <w...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Jan 2002 08:14:34 +0100, "agnieszka" <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    >co za bzdura! podlasie, wg. tej mapki wydawa?oby sie ze to eldorado na
    >poziomie warszawy i okolic. bzdura! Boze co druga osoba jest bez pracy.
    >
    >durnie!

    Wlasnie tez nad tym sie zastanawialem, ale w takim augustowie lub
    goldapii to ludziom tak sie zyje, ze ja nie wiem po co sie rozstawalem
    z rodzinnym miastem, wyobrazcie sobie, ze ceny _wiekszkosci_ art.
    spozywczych i innych czestego uzytku + AGD etc. sa porownywalne z
    wa-wa a nawet wyzsze!!! Tak wiec cos w tym musi byc, wiem, ze
    konkurecjia mniejsze itp, ale chyba kase tez musza miec by z czego
    zyc....

  • 7. Data: 2002-01-09 14:35:29
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "ErkA" <w...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    <ciach>
[...]

    No, z granicy. Wiem cos o tym, bo mieszkalem w Goldapi ponad 20 lat:) A
    ceny nie sa tak dramatyczne (zwlaszcza jesli chodzi o uslugi). Zas sprzet,
    no co, pracujac w wa-wie idziesz po wyplacie i kupujesz telewizor, a
    pracujac w Goldapi idziesz i placisz rachunki:(
    /p

    --
    p...@o...kosciol.com.pl
    Prawdziwy programista wiesza sie

  • 8. Data: 2002-01-10 09:26:16
    Od: m...@s...pl (Marek Mikolajczyk)

    On Tue, 8 Jan 2002 20:02:52 +0100, "bud" <b...@i...pl> wrote:

    Bodajze www.bezrobocie.pl
    Jest bardziej aktualna i mniej optymistyczna :-(

    Swoja droga wygladal by, ze poznan, to oaza szczecie , a ponoc zamiast
    14,3% mamy tu ponad 22% :-((((((((

    Marecki