PracaGrupypl.praca.dyskusje › badanie okresowe

  • 1. Data: 2002-01-08 18:48:03
    Temat: badanie okresowe
    Od: <r...@p...onet.pl>

    Firma skierowala mnie na badanie okresowe. Czy z tego tytulu przysluguje mi
    dzien wolnego? Jezeli tak to na podstawie ktorego artykulu? ;))

    Dziekuje

  • 2. Data: 2002-01-09 22:04:15
    Temat: Re: badanie okresowe
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    r...@p...onet.pl napisał(a):

    > Firma skierowala mnie na badanie okresowe. Czy z tego tytulu przysluguje mi
    > dzien wolnego? Jezeli tak to na podstawie ktorego artykulu? ;))

    Całego dnia Ci chyba te badania nie zajmą?
    Po zrobieniu badań wracasz po prostu do pracy.

    --
    Kaja

  • 3. Data: 2002-01-10 07:00:36
    Od: "Daniel Iwanowski" <d...@p...com>

    Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Całego dnia Ci chyba te badania nie zajmą?

    To akurat potrafi spokojnie zająć cały dzień a nawet więcej,
    niestety... Np. zanim w laboratorium będą wyniki, to pan
    doktor pójdzie już sobie do domu i tyle załatwiania.

    > Po zrobieniu badań wracasz po prostu do pracy.

    Ztcp to przysługuje jakieś wolne (2 dni?).

    Pozdrawiam,

    Daniel Iwanowski