PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: BIG BROTHER 3 EDYCJA - ZAPISY

  • 1. Data: 2002-01-08 17:39:52
    Temat: Re: BIG BROTHER 3 EDYCJA - ZAPISY
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    A żesz wypier.... z takim spamem. Jeszcze raz znajde taki post to pójdzie ciepła
    notatka do a...@t...pl oraz do admina prv.pl.
    Użytkownik "WIELKI BRAT" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
    TO JUŻ III EDYCJA PROGRAMU BIG BOTHER. JEŻELI CHCESZ WZIĄŚĆ UDZIAŁ W TWORZENIU TEGO
    PROGRAMU WYSTARCZY, ŻE ZGŁOSISZ SIĘ NA STRONIE BIGBROTHER.PL.
    ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY: BIGBROTHER.PL

  • 2. Data: 2002-01-08 19:29:29
    Od: "Luki105" <l...@t...pl>

    Nie wnikajac dokad prowadza te linki. Zal d...e sciska, a zrozumiec idee ludzi coraz
    trudniej. :(((

    Czy sie rozni odglos bialej od czarnej krowy??

    biala robi: "muuuuuuuu",
    a czarna "muuuu MAN".

    Pozdro
    L105

  • 3. Data: 2002-01-08 22:23:07
    Od: "kuba93" <k...@p...onet.pl>

    strona przerzuca na porno site. A to jest juz skurwysynstwo, szczegolnie jak sie ma
    dzieci to sie to wie.

    Wszedłem na strone gogusia, ktory to zapodał, przy wejsciu jego id w adresie
    strony,
    Ponizej jego mail. chyba wiecie co z tym zrobic:)

    b...@y...system.prv.pl <b...@y...system.prv.pl>

  • 4. Data: 2002-01-10 01:29:09
    Od: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)

    On Tue, 8 Jan 2002 23:23:07 +0100, "kuba93" <k...@p...onet.pl>
    wrote:

    [ciach wycialem caly mime-content]
> [...]
    >adresie
    >strony,
    >Ponizej jego mail. chyba wiecie co z tym zrobic:)

    A jusci wystarczylo tylko przesledzic maila tego dupka coby wpasc na
    to ze nie jest to bigbrader :)

    Pzdr
    Limfo