PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o podanie adresu korespondencyjnego ?

  • 1. Data: 2003-02-11 10:33:54
    Temat: pytanie o podanie adresu korespondencyjnego ?
    Od: "kriscop" <k...@w...pl>

    witam
    w swietle tego co tu niedawno padlo stwierdzenie , ze w przypadku podania
    adresu korespondencyjnego w przypadku ubiegania sie o prace w rejonie
    warszawskim lub wroclawskim , ma sens takie dzialanie , tzn. podac w
    przypadku aplikowania do warszawy adres z okolic warszawy a wroclawia z
    okolic wroclawia ?
    w tych postach padlo stwierdzenie , ze takie dzialanie zwiekszylo szanse i
    dalo efekt . dzialac tak czy nie ?
    pozd i dziekuje za sugestie

  • 2. Data: 2003-02-11 10:49:25
    Temat: Re: pytanie o podanie adresu korespondencyjnego ?
    Od: "Whak" <w...@w...pl>

    Użytkownik "kriscop" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > okolic wroclawia ?
    > w tych postach padlo stwierdzenie , ze takie dzialanie zwiekszylo szanse i

    z doświadczenia mogę powiedzieć jedno
    dla pewnych osób "adres korespondencyjny" to miejsce zameldowania
    dla innych miejsce zamieszkania....

    bądź mądry i pisz wiersze ;);)
    pozdr.

  • 3. Data: 2003-02-11 10:59:18
    Od: p...@t...pl

    tzn. podac w

    chodzi o to chyba, że podania z okolicy są rozpatrywane poważniej niż
    zamiejscowe. podając adres do korespondencji jest on również domyślnym adresem
    zamieszkania delikwenta, jeśli masz możliwość szybkiego przeprowadzenia się pod
    wskazany adres w aplikacji to problemu nie ma, ale jeżeli nie to szkoda popadać
    w koszty.

    Paweł

  • 4. Data: 2003-02-11 13:25:11
    Od: "jacek" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > warszawskim lub wroclawskim , ma sens takie dzialanie , tzn. podac w
    > przypadku aplikowania do warszawy adres z okolic warszawy a wroclawia z

    Ociec! dzialac!

    Zaloz ze rynek pracy jest obecnie po...ebany wiec trzeba traktowac go tak
    jak na to zasluguje.

    Jesli ubiegasz sie o prace w wawie - podaj adres warszawski, najlepiej
    twoich znajomych; jesli mozesz - podaj tez tel. stacjonarny. I tak nikt nie
    bedzie na niego dzwonil, ale to zwieksza Twoja wiarygodnosc. Jesli we
    Wrocku - analogicznie wroclawski. Firmy teraz dostaja mnoooostwo cv, i
    pierwsze co robia - patrza skad jest klient i co umie. Poniewaz na pierwszy
    rzut oka umiejetnosci/wytksztalcenie sa nierozroznialne to co sie robi
    najpierw? sortuje ludkow ktorzy sa z poza miejca zamieszkania. Powiedzmy ze
    dla Warszawy Otwock, Legionowo i Grodzisk Maz to jeszcze Warszawa, ale
    Skierniewice czy Lowicz juz niekoniecznie... Dla Wroclawia - Olawa czy
    Olesnica to Breslau, ale Swidnica czy Dzierzoniow juz niekoniecznie.

    Wiem z doswiadczenia swojego i moich znajomych ze podanie adresu
    warszawskiego o niebo zwieksza mozliwosc szukania pracy w Wawie. Bylem tez
    swiadkiem jak w firmach wroclawskich i warszawskich przy rekrutacji to osoby
    szukajace (dyrektorzy, wlasciciele) pierwsze co robili to odkladali do kosza
    cv z poza Wrocka/Wawy. Nawet ich nie ogladali w calosci tylko najpierw sie
    gapili na adres niewazne czy zameldowania czy korespondencyjny, wiec w tych
    srednich czasach lepiej nie ryzykowac...

    Ze to nie jest uczciwe? trudno... zdarza sie. Rynek nie premiuje
    prawdomownosci.

    Poza tym w Wawie istnieje niepisane formalnie przeswiadczenie, ze ci z
    prowincji umieja mniej niz ci z Wawy. Nawet jesli sami mozemy miec
    przekonanie ze to nieprawda - wrazenie jest wrazenie. Dla niektorych
    Wroclaw, Szczecin, Siedlce, Zamosc to jeden uj... moze tylko jeden
    ladniejszy od drugiego. Dlatego ktos urodzony w Lowiczu ale pracujacy w
    Wawie jest "lepszy" od tego urodzonego i pracujacego w Lowiczu. I moze
    wlasnie dlatego warto pokazac w swoim cv, ze nie jestes z "prowincji".

    Prowincja nie ma tutaj negatywnego wydzwieku jak sie uwaza. Po prostu
    prowincja to jest wszystko to co jest za rogatkami Wawy. Lomianki i Ozarow
    to juz prowincja...

    pzdr i zycze powodzenia

    jacek

  • 5. Data: 2003-02-11 22:33:58
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "kriscop" <k...@w...pl> writes:

> [...]
    > okolic wroclawia ?
    > w tych postach padlo stwierdzenie , ze takie dzialanie zwiekszylo szanse i

    hm... ze zwiekszylo to rownie dobrze moglo byc przypadkiem...

    wydaje mi sie ze najsensowniej podac do korepondencji ten adres, gdzie
    mieszkasz/fizycznie przebywasz i gdzie po prostu odbierasz poczte.

    bardziej sie liczy predkosc twojej rekakcji/odpowiedzi niz efekt
    psychologiczny zdaje sie.
    co ci z tego, ze podasz adres warszawski jak tam bedziesz jezdzil raz
    na tydzien specjalnie tylko po to zeby odebrac poczte, albo prosil
    kogos zeby ci odsylal w inne miejsce?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 6. Data: 2003-02-12 08:16:13
    Od: "jacek" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > co ci z tego, ze podasz adres warszawski jak tam bedziesz jezdzil raz
    > na tydzien specjalnie tylko po to zeby odebrac poczte, albo prosil

    Hejka!

    Nie musialby nigdzie jezdzic codziennie, bo i tak nie mialby co odbierac. Z
    mojej praktyki w szukaniu pracy wiem, ze firmy prawie wcale nie wysylaja
    listow pt. "dziekujemy za zainteresowanie". Jesli kims sa zainteresowane -
    dzwonia na komorke (mam nadzieje, ze kolega ma takowa).

    Chodzi o wywolanie wrazenia, ze delikwent szukajacy pracy w warszawce jest
    wlasnie z warszawki, a nie z Plonska, Tluszcza czy innego Bialegostoku.

    Podam przyklad mojego kumpla. Mieszkajac we Wroclawiu w 1999 szukal pracy w
    Warszawie. Wyslal ok 250 listow z adresem wroclawskim z tego dostal
    doslownie kilka odpowiedzi. Nie mieszkajac jeszcze w Warszawie w 2000 r.
    wyslal ok 50 listow podajac moj adres warszawski, z czego dostal ok 10-12
    odpowiedzi. I ludzie dzwonili, a jesli wysylali listy to odmowne... On
    oczywiscie wybral odpowiednia instytucje i teraz pracuje, tam gdzie chce a
    nie tam gdzie musi.

    Podajac adres niewarszawski albo niewroclawski ryzykujesz tym, ze Twoje CV
    trafi do Wielkiego Nikomu Niepotrzebnego Segregatora a potem jak zostanie
    pokryte kurzem - pociete w takie sexowne paski w niszczarce.

    pzdr

    jacek