PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie o podanie adresu korespondencyjnego ? › Re: pytanie o podanie adresu korespondencyjnego ?
    From: "jacek" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pytanie o podanie adresu korespondencyjnego ?
    Date: Wed, 12 Feb 2003 09:16:13 +0100
    Sender: g...@p...onet.pl@62.233.167.154

    > wydaje mi sie ze najsensowniej podac do korepondencji ten adres, gdzie
    > mieszkasz/fizycznie przebywasz i gdzie po prostu odbierasz poczte.
    >
    > bardziej sie liczy predkosc twojej rekakcji/odpowiedzi niz efekt
    > psychologiczny zdaje sie.
    > co ci z tego, ze podasz adres warszawski jak tam bedziesz jezdzil raz
    > na tydzien specjalnie tylko po to zeby odebrac poczte, albo prosil
    > kogos zeby ci odsylal w inne miejsce?

    Hejka!

    Nie musialby nigdzie jezdzic codziennie, bo i tak nie mialby co odbierac. Z
    mojej praktyki w szukaniu pracy wiem, ze firmy prawie wcale nie wysylaja
    listow pt. "dziekujemy za zainteresowanie". Jesli kims sa zainteresowane -
    dzwonia na komorke (mam nadzieje, ze kolega ma takowa).

    Chodzi o wywolanie wrazenia, ze delikwent szukajacy pracy w warszawce jest
    wlasnie z warszawki, a nie z Plonska, Tluszcza czy innego Bialegostoku.

    Podam przyklad mojego kumpla. Mieszkajac we Wroclawiu w 1999 szukal pracy w
    Warszawie. Wyslal ok 250 listow z adresem wroclawskim z tego dostal
    doslownie kilka odpowiedzi. Nie mieszkajac jeszcze w Warszawie w 2000 r.
    wyslal ok 50 listow podajac moj adres warszawski, z czego dostal ok 10-12
    odpowiedzi. I ludzie dzwonili, a jesli wysylali listy to odmowne... On
    oczywiscie wybral odpowiednia instytucje i teraz pracuje, tam gdzie chce a
    nie tam gdzie musi.

    Podajac adres niewarszawski albo niewroclawski ryzykujesz tym, ze Twoje CV
    trafi do Wielkiego Nikomu Niepotrzebnego Segregatora a potem jak zostanie
    pokryte kurzem - pociete w takie sexowne paski w niszczarce.

    pzdr

    jacek