PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwolnienie

  • 1. Data: 2003-02-11 09:48:58
    Temat: zwolnienie
    Od: "Jacek B" <c...@p...onet.pl>

    mam pytanie,
    czy jak sie zwolnie np 11 danego miesiaca, mam wypowiedzienie 1 miesieczne,
    to 11 nastepnego bede juz wolny, czy moj miesiac wypowiedzenia bedzie
    liczony dopiero od poczatku nastepnego miesiaca?
    jak to jest?
    Jacek B

  • 2. Data: 2003-02-11 09:58:44
    Temat: Re: zwolnienie
    Od: "Evian" <e...@g...pl>

    "Jacek B" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    > mam pytanie,
    > czy jak sie zwolnie np 11 danego miesiaca, mam wypowiedzienie 1
    miesieczne,
    > to 11 nastepnego bede juz wolny,
    nie.
    >czy moj miesiac wypowiedzenia bedzie liczony dopiero od poczatku nastepnego
    miesiaca?
    > jak to jest?
    tak, i skończy się wraz z końcem tego miesiąca. np. wypowiesz umowe
    11.02.2003. Twoj okres wypowiedzenia zacznie sie z dniem 01.03.2003 a
    skończy z dniem 31.03.2003.
    Gosia

  • 3. Data: 2003-02-11 10:57:30
    Od: "Jacek B" <c...@p...onet.pl>

    no to bardzo zle, hmmm.
    W kazdym razie dzieki.
    Jacek B

  • 4. Data: 2003-02-11 11:10:15
    Od: "Evian" <e...@g...pl>

    > no to bardzo zle, hmmm.

    Możesz zaproponoiwac pracodawcy porozumienien stron, wyznaczając w nim
    konkretną datę w której chcesz rozwiązać umowe. Pracodawca może lecz nie
    musi przyjąć Twoją propozycję.

  • 5. Data: 2003-02-12 11:07:16
    Od: s...@p...onet.pl

    Witam
    Jak chcesz odejść z pracy np. 11.o3 to po złożeniu wypowiedzenia do końca
    lutego,możesz zaproponować pracodawcy wcześniejszy termin rozwiązania uomowy o
    prace ale takie ustalenie nie zmienia trybu rozwiązania umowy o pracę art.36
    par.6 kp. lub możesz rozwiązać umoiwę o pracę na mocy porozumienia stron jak
    proponuje Ci internautka.Pozdrawiam.