PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie

  • 1. Data: 2003-02-11 08:20:32
    Temat: wypowiedzenie
    Od: "gazeta.pl" <0...@N...gazeta.pl>

    Witam.
    Zlozylem wypowiedzenie w firmie z zachowaniem okresu wypowiedz. (miesiac).
    mam 17 dni urlopu z tego roku + 10 z poprzedniego.
    czy moge wykorzystac lacznie 27 dni czy tez tylko czesc z urlopu
    przyslugujacego mi w tym roku i calosc z zaleglego ?

  • 2. Data: 2003-02-11 08:49:34
    Temat: Re: wypowiedzenie
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > czy moge wykorzystac lacznie 27 dni czy tez tylko czesc z urlopu
    > przyslugujacego mi w tym roku i calosc z zaleglego ?

    Witam
    Możesz wykorzystać cały urlop zaległy za ubiegły rok + urlop propocjonalny za
    rok 2003. Wynika ztego co piszesz ,że w tym roku już wykorzystałeś 1 dzień
    urlop za 2003r. to należy Ci się urlop za m. luty br. czyli 2 dni. Razem 12.
    Patrz art. 167 prim i art. 155 ze znaczkiem trzy kp. wersja 2003 r. Pozdrowim.