PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy bylby ktos , kto sprawdzi mi LM , czy dobrze je robie ?

  • 1. Data: 2003-02-11 10:05:33
    Temat: czy bylby ktos , kto sprawdzi mi LM , czy dobrze je robie ?
    Od: "kriscop" <k...@w...pl>

    CV mam juz chyba dobry dzieki Ninie Mazur Miller.

    ale watpliwosci nachodza mnie przy pisaniu LM.
    pozd i dziekuje

  • 2. Data: 2003-02-11 10:17:24
    Od: p...@t...pl

    > ale watpliwosci nachodza mnie przy pisaniu LM.

    to podeślij.

  • 3. Data: 2003-02-11 10:24:29
    Od: "kriscop" <k...@w...pl>

    > to podeślij.

    w jakim formacie doc czy txt ?
    pozd i dziekuje

  • 4. Data: 2003-02-11 10:31:30
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik p...@t...pl napisał:

    > to podeślij.

    czyli istnieje tu taka "instytucja" co to poprawia CV i LM i
    mozna by z niej skorzystac?:)

  • 5. Data: 2003-02-11 10:31:45
    Od: p...@t...pl

    > w jakim formacie doc czy txt ?
    > pozd i dziekuje

    wszystko jedno, przecież chodzi o treść

  • 6. Data: 2003-02-11 11:50:30
    Od: "Be" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Magge" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > czyli istnieje tu taka "instytucja" co to poprawia CV i LM i
    > mozna by z niej skorzystac?:)

    Pewnie nie ale czlek z zewnatrz zawsze zobaczy cos co umknelo autorowi :)
    Bartek

  • 7. Data: 2003-02-11 11:53:18
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

    > Pewnie nie ale czlek z zewnatrz zawsze zobaczy cos co
    > umknelo autorowi :)
    > Bartek

    No to szukam takich chetnych co to mieli by za duzo czasu i
    mogli by spojrzec i doradzic jak to napisac ( nie koniecznie
    musi od razu pracodawce powalac z nog, wystarczy ze
    zainteresuje:)

    magge

  • 8. Data: 2003-02-11 14:08:07
    Od: "Be" <b...@w...pl>